Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2013. május 10., péntek

Itt most vasárnap lesz anyák napja

Egy kicsit ez eltolódik az otthonihoz képest, de vasárnap sok meglepetésre számíthatok!
KATT!
A nagyobbik gyerek az iskolában készített nekem 3 dolgot, kettőt a tanárnővel, egyet magától...
Délután hozza haza, de ma ebéd közben az a téma, hogy hová fogja dugni vasárnapig...oda én nem nézhetek be :-)
Én már sejtem, hogy mik lesznek ezek, mert bár nem mondja ki, de körülírja. Annyira várja már, hogy odaadja nekem, hogy nem is bír magával.
De nem árulom el, mert titok!
Persze a tanítónő elmondta, hogy először egy puszit kell adnia nekem, aztán az ajándékokat :-)
Ma teljesen önállóan eszik, mert nemsokára Anyák Napja lesz...ezt mondja ő.

A pici is készített valamit az oviban, de ő rafináltabb, nem kotyogja ki, viszont én véletlenül láttam a készülő meglepetést!
Nagy öröm ez egy anyának:-)
Én is várom már a vasárnapot, igyekszem majd jól meglepődni:-)

2 megjegyzés:

  1. :)
    Ez olyan aranyos időszak, szívesen gondolok rá magam is vissza.

    VálaszTörlés
  2. Olyan aranyosak ilyenkor! :)
    Nagyon megérdemled, nagyon jó anyuka vagy! :)

    Itt a franciáknál még később van anyák napja: május utolsó vagy június első vasárnapja...ki hogy tartja...:)

    VálaszTörlés