Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2013. május 13., hétfő

Ajándékok Anyák napjára

Hát akkor lássuk, hogy mit kaptam a sok-sok puszin, szereteten kívül!
KATT!
Először is a nagyobbik fiamék fürdősót készítettek, citromos illattal.
Akit érdekel a receptje, az szóljon!
Készített egy rajzot pörgettyűkkel, mert most ez a menő :-)
A Migrosban lehet ilyeneket kapni, ha legalább 20 CHF-ért vásárolsz.
Mondjuk neki nincs szerencséje, mert mi nem nagyon veszünk semmit itt Svájcban, a francia Migrosban pedig nincs ilyen akció.
De természetesen neki is van pár, a múltkor vettem 4 fogkrémet, hogy átlépjem a határt :-)
Van még rengeteg fajta...
Ezenkívül kaptam még egy receptkönyvet azokról a sütikről, amit eddig az iskolában készítettek.
Az új házban majd meg is kell sütnöm őket, természetesen majd módosítom a recepteket GM lisztre!
 
A picitől egy olyan tésztából készült lenyomatot kaptam, amin a pici kis keze van :-)
 
Készülök egy meglepetéssel az otthoni hírekkel kapcsolatban, de egy szakértő segítségét kellett kérnem, mert a törvények szövegét én nem értettem tisztán...
Egy olyan témáról írok, ami egy ideje borzolja a kedélyeket a FB-on, csak pontos információkat kell még beszereznem!
És természetesen jön a követelményrendszerről alkotott véleményem is...
 
 

2 megjegyzés:

  1. Ez a bejegyzésed elkerülte a figyelmemet...

    Milyen kis édesek! Nálunk jövő vasárnap lesz anyák napja...:)

    Kíváncsi vagyok, hogy mi az a téma, amihez még szakértő segítsége is kell...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Készül az az íírás is, csak még neki is kell más helyről is érdeklődni...

      Törlés