Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2013. május 27., hétfő

Fagyasztott macaron

Hát arról már írtam, hogy az igazi, kézzel készített macaron milyen isteni :-)
Most a Lidl-ben kapható fagyasztott változatról írok pár szót...
KATT!

Talán otthon is kapható, a fagyasztópultban kell keresni, de ne várjatok tőle csodát!
12 db van egy csomagban, ez most akciósan 3 euró alatt volt...
Ha belegondolunk abba, hogy a rendes macaronból 1 darab kerül kb ennyibe, akkor már tudjuk, hogy mire számíthatunk :-(
Természetesen meg sem közelíti az eredeti ízét, bár a formája ugyanolyan.
Na jó! Azért hirtelen meg tudtam enni mind a 12-őt, ezzel nem volt gond, de nincs meg az élmény, ami az eredetinél volt...
Ráadásul ez nem is gluténmentes, mert található benne például búza is!
Tehát tessék vigyázni lisztérzékenyek, az eredeti gluténmentes, ez nem!!!
Én most vettem ugyan, mert kíváncsi voltam, hogy milyen, de ezentúl nem fogok...

3 megjegyzés:

  1. 3€-ba került egy db macaron? Hol vetted?

    A legjobb Neuville-s macaron ara 1,50 /db és ha nagyobb kiszerelésben veszed, akkor olcsóbb...a helyi francia pékségeknél pedig, ahol szintén kézzel készítik max 1,30€/db.

    Az Intermarchéban vettünk a múltkor fagyasztottat, kb 4,50 volt 8 db, de nem volt rossz...csak elfelejtettem a nevét. Persze, az igazit nem pótolhatja.

    Láttam már 0,50-ért is macaront, Domi kért belőle, majd azzal a lendülettel visszaadta a pékségben a hölgynek, hogy ez nem macaron...na, az valami rémes volt- lekváros változat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát én csak bementem egy boltba, ahol láttam a kirakatban, 2 valamennyi volt 1 darab...de csak egyszer vettem egyet :-)

      Törlés
    2. ja és Genfben vettem CHF-ért, csak kb írtam az árat :-)

      Törlés