Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2014. január 12., vasárnap

Kicsit eltűntem!

Ennek sajnos volt oka...
KATT!
Mint kiderült a szerdai napom csak a csütörtöki problémákat jelezték előre!
A reggel úgy indult, ahogy máskor, de 9 órakor már telefonáltak az iskolából, hogy a nagyobbik gyerek hányt, fáj a hasa, vagyis menjek érte.
Hazahoztam, elég gyenge volt, és gyakorlatilag egész nap a WC-re szaladgált.
Az egyik lehetséges ok az volt, hogy valami vírust kapott be, de mivel péntekre teljesen rendbe jött, így ezt kizártam.
A másik ok, hogy a szerdai táborban evett valami gluténes dolgot, ezért lett rosszul. Ezt alátámasztja az is, hogy a legutolsó kontroll kimutatta, hogy még mindig van a szervezetében glutén, pedig itthon biztosan nem eszik ilyet...
Egyedül szerdán eszik a táborban, ahol nem tudom ellenőrizni, hogy mit adnak neki. Bár ők azt állítják, hogy figyelnek a diétára, de valami nem stimmel.
Sajnos nem megoldott az ilyen gyerekek étkeztetése sem Genfben, sem Franciaországban, így marad az a lehetőség, hogy ő itthon ebédel.

Szintén csütörtökön "meghalt" a számítógépem, nem volt hajlandó elindulni. Próbálkoztam sok mindennel, de nem segített.
A rendszer visszaállítása nem működött, mert a gép eltüntette a korábbi visszaállítási pontokat.
Végül beléptem a Boot menübe, ahol végeztem egy rendszerellenőrzést, ez hibát nem talált, csak éppen a gép nem indult el.
Viszont arra jó volt, hogy nehezen ugyan, de betöltötte a laptop a Windows 7-et, 2 nap után.
Rögtön a frissítéseket ellenőriztem, mint kiderült legalább 70 frissítést telepített a gép magától, ezek okozták a problémát.
Erre már volt korábban is példa, de akkor vissza tudtam állítani a rendszert egy korábbi állapotba, most nem...
Ezért be volt állítva, hogy csak a fontos frissítéseket telepítheti, de azokat is csak akkor, ha engedélyezem, viszont valamiért magától is megtette. Most minden frissítést letiltottam, a telepítetteket pedig egyenként töröltem, ez jó sok időt vett igénybe!
Aztán újraindítottam a gépet, majd beállítottam egy visszaállítási pontot a biztonság kedvéért.
Ekkor jött a meglepetés, hogy az Internet Explorer 10 nem indul, vagyis az oldal betöltése után rögtön hibát jelez, így nem lehet internetezni.
Ennek az oka biztosan az, hogy az új 11-es verzió frissítését töröltem, a régi pedig sérült. Ezen a problémán még dolgozok...
Viszont szerencsére volt a gépen egy Mozilla Firefox is, ami ugyan nehezen, de működik, most ezt használom, bár nem szeretem. Ráadásul az összes kedvenc oldalam az Exploreren van mentve, de még nem jöttem rá, hogy ide hogyan tudom átmenteni.
Szóval nehézkesen tudok jelentkezni, de remélem hogy hamar megoldást találok a felmerült problémákra!

Szombaton az új házhoz mentünk pakolni, takarítani, mivel pénteken új bútorok érkeztek. Van már mosógép, szárítógép, megérkeztek a kanapék, íróasztalok, komódok is, bár a többség még dobozban várja a kicsomagolást.
De haladunk szép lassan, 20-a körül jön az utolsó szállítás, legalábbis reméljük!

Ja és vettünk egy 7 darabos edénykészletet 60 CHF-ért az indukciós tűzhelyhez a Coop Cityben, ami nagyon jó vétel volt, mert egyébként egy kerül ennyibe fedő nélkül! Persze kell majd még kicsit nagyobb lábos is, de azt majd még keresünk.

1 megjegyzés: