Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2014. január 15., szerda

Az ellopott iratok beszerzése...

Már sikerült pótolnom azokat, amikre szükségem volt, a folyamatról apróbb részletekben írtam is.
De úgy gondoltam, hogy összeszedem a gondolataimat...
KATT!

Mivel itt már megtalálhatóak az információk, így egy olyan blognak küldtem el ezt az írást, ami sokkal több látogatót vonz, mivel úgy gondolom, hogy ezek hasznos információk, amikről nem mindenki tud (én sem tudtam addig, amíg nem volt rá szükségem).
Megkérdeztem Petrát a Nők külföldön blog tulajdonosát, hogy érdekli-e ez a téma, és ő igent mondott.
Ennek nagyon örülök, mert nagyon hasznosnak tartom Petra munkáját, ezért is szerepel már a kezdetektől fogva a blogja a kedvenceim között.
Rendszeres olvasója vagyok, amikor időm engedi kommentet is írok, a főoldal itt található.
Az írásom "Segítség! Elvesztek az irataim külföldön!" címmel pedig ezen a linken, de érdemes olvasgatni ott más írásokat is!

1 megjegyzés:

  1. Szerintem sokaknak lesz nagy segítség az írásod. :)
    Összeszedett, pontos, informatív. Köszönöm.

    VálaszTörlés