Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2014. január 2., csütörtök

A mai ebéd

A kényes gyomrúak inkább ne kattintsanak!
KATT!
Úgy döntöttem a mai ebédem csiga lesz...


Ez még a sütés előtti állapot!
Sokan persze fanyalognak, ők bizony nem ennék meg...
Én is így voltam ezzel, amíg nem kóstoltam meg, azóta szeretem!
Persze csak ritkán veszünk, de most éppen volt itthon, így az asztalra kerül.
Mondjuk, ha megnézek egy élő csigáról egy képet, akkor megértem azokat is, akik nem akarják megenni.
 
 
Először azt gondoltam, hogy leírom, hogy házilag hogyan lehet elkészíteni, de a békesség kedvéért letettem erről a tervemről.
Viszont akit érdekel, az például itt elolvashatja!
Én egyébként is már kész, fagyasztott csigákat fogok enni.

3 megjegyzés:

  1. A boltban már én is kacérkodtam vele, de még nem mertem kipróbálni. Ezt a változatot csak beteszed a sütőbe és kész is?
    Milyen az íze? Hasonlít a tengeri herkenytűkhöz?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekünk most még nincs sütőnk, a tűzhelyen sütöm meg, de sütőben még könnyebben megsül.
      Amikor kész, akkor az a világoszöld massza sötétzöld lesz, ez egyébként egy finom szósz.
      Arra kell figyelni, hogy így felfelé álljanak a csigák, hogy ne tudjon kifolyni.
      Maga a csiga picike, az íze...nem hasonlítanám a tengeri herkentyűkhöz, de finom. Előételnek ajánlom csak, nem lehet vele jól lakni. Vagyis 1 adaggal biztosan nem :-)

      Törlés
    2. Köszi, ki fogom próbálni. :)

      Törlés