Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2014. január 16., csütörtök

Internetes fórum

A kommenteknél nem vagytok túl aktívak, ennek talán az egyik oka, hogy nyilvánosan jelennek ezek meg.
Nem teszem zárttá a blogot, nem is védem jelszóval a személyes hozzászólásokat, de létrehoztam egy fórumot, ahol csak azok vannak jelen, akik kérik a felvételüket, így csak ti láthatjátok, hogy mit írtok!
Lehet kérdezni, témát javasolni, új bejegyzéseket készíteni az általatok hozott témával, de lehet egyszerűen csak szabadon "beszélgetni".
Itt találjátok!
Várlak benneteket!

6 megjegyzés:

  1. Gyertek, az első tag már megérkezett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is kértem a felvételt. Köszi.

      Törlés
    2. Igen, láttam! Vissza is igazoltam. Természetesen ez a csoport semmit nem változtat a blogon, csak lehetőséget akarok adni azoknak is a hozzászólásra, akik nyilvánosan nem szeretnek írni.
      Ahogy írtam, a blog továbbra is szabadon látogatható :-) Semmi értelmét nem látom a jelszóval védett írásoknak sem! Amit nem akarok nyilvánossá tenni, azt egyszerűen nem írom ide :-)
      De az elképzelhető, hogy ebben a csoportban felhozok majd olyan témákat is, amik érdekesek számomra, de úgy ítélem meg, hogy erre a felületre nem valók, inkább egy kötetlen beszélgetés kezdetei lehetnek :-)

      Törlés
  2. Ma megírtam az első bejegyzést ezen a fórumon, várom a beszélgető társakat!

    VálaszTörlés
  3. Szia. Lehet, hogy én hibáztam el valamit, de engem nem enged a fórumba belépni. Lehet hogy nem érkezett , meg hozzád a tagság kérés? Megpróbáljam mégegyszer? Igaz személyesen nem ismerjük egymást, és hozzászólni se nagyon szoktam, de régóta követem, és szeretem a blogodat. Köszi, ha segítessz.:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Próbáld újra légy szíves, nem érkezett meg a csatlakozási kérelmed sajnos!
      Vagy e-mailben küld el az e-mail címed, és meghívlak!
      Elnézést a kellemetlenségért, nem tudom, hogy mi történhetett. De ha van másnak is ilyen problémája, akkor tőlük ugyanezt kérem :-)
      Köszi a visszajelzést!

      Törlés