Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2014. január 15., szerda

Két hasznos dokumentum

Ha már a Nők külföldön blognál járunk, akkor érdemes megemlíteni 2 olyan dokumentumot, amit az állandó tagok ajándékként kaptak Petrától.
KATT!

Szabadon terjeszthető, erre a szerző engedélyt adott, így a linkeket ide teszem. Nem szeretném kimásolni a szöveget, mert az úgy jó, ahogy ott szerepel!
Az első egy felkészülési lista azoknak, akik a külföldre költözést tervezik, itt megtalálható!
A második pedig a kulturális sokkról szól, ez is nagyon hasznos lehet, itt találjátok!

Néhány szó ezeknek az írásoknak a szerzőjéről:
Votisky Petra


Expat-coach és pszichológus, külföldön élők tanácsadója, a www.nokkulfoldon.hu megálmodója.
Szakterületei:
- kulturális beilleszkedés,
- munka-magánélet egyensúly,
- külföldi karrier,
- gyermeknevelési-, és életvezetési tanácsadás.
Bemutatkozás:
Expat feleség, coach, HR szakember és pszichológus vagyok, emellett közgazdasági végzettséggel is rendelkezem.
Több évig dolgoztam gyermekpszichológusként és klinikai szakpszichológusként, majd HR területen tevékenykedtem.
Magánéleti és szakmai okok miatt költöztem külföldre.
Hosszas külföldi tartózkodás után rövid időre visszaköltöztem Budapestre, majd egy rövidebb emírségekbeli tartózkodás után átmenetileg ismét Budapesten élek.
A költözések miatt átéltem a kulturális beilleszkedés nehézségeit, a visszailleszkedés kihívásait és saját tapasztalatot is szereztem a külföldi karrierépítéssel kapcsolatban.
Elérhetőség, időpont kérés:
info@nokkulfoldon.hu

1 megjegyzés: