Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2013. március 5., kedd

Olvasgatok, olvasgatok...

Egy blogra, pontosabban a benne szereplő cikkre figyeltem fel.
KATT!
Hát nem is tudom, hogy mit éreztem először...
Auschwitz üdülőtábor, ez szerepel a pólón!
Hangsúlyozom, hogy nem vagyok zsidó, a családomban sincsenek, sőt még az ismeretségi körömben sem. Sem ellenérzést, sem szeretetet nem vált ki belőlem ez a szó, ők is ugyanolyan emberek, mint mások.
Korábban azt hittem, hogy ez is egy vallás, bár a Határátkelőn felvilágosítottak, hogy nem csak az.
Viszont azt sosem kérdőjeleztem meg, hogy megtörténtek-e a haláltáborokban azok a borzalmak, amikről olvasni lehet.
Mindig kíváncsi voltam erre a helyre, a nászútunkon el is mentünk oda (utána egy metálfesztiválra).
Megdöbbentő volt látni a helyet, az emlékeket.
 
Amikor ezt a pólót megláttam, akkor felkavart, de nem csak az a tény, hogy a lány ezt viseli, hanem az is, hogy volt aki elkészítse, sőt árusítsa!
Hát néhány kép erről a helyről a mostani állapotában:
 


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése