Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2013. március 30., szombat

Egy kis baleset

A tegnapi esésnek nem tulajdonítottam jelentőséget, de mára megváltozott a véleményem :-(
KATT!
Tegnap az egyik boltban a fiam elkezdett hátrafelé tolni engem, aminek az lett a következménye, hogy a lépcsőben elestem.
Sikerült úgy lehuppannnom, hogy a következő lépcsőfokba belevertem a fenekemet.
Akkor csak azért nem ordítottam a fájdalomtól, mert nyilvános helyen voltunk, inkább csak sziszegtem: "Ez nagyon fájt!"
Persze rögtön mind a két gyerek elkezdett sírni, így nyugtatgattam őket, hogy már el is múlt :-)
Ezzel magamnak is bemagyaráztam, ezért nem is említettem tegnap :-)
Viszont ma reggel úgy ébredtem, hogy lépni is alig tudok...
Így ma én pihentem a szállodában, a fiúk sétáltak.
Már egy kicsit jobb, de azért a hosszú sétákat még hanyagolom egy darabig!
 
Holnap a gyerekek is pihennek délelőtt, mert ők is elfáradtak. A nagyobbik már csak ülni tud a délelőtti és délutáni séta után, a pici alszik.
Ma nem lesz mini disco sem, így korán lefekszenek.
Tegnap volt, végre sok gyerek táncolt, így az enyémek is még jobban élvezték...bár ők akkor is jól érezték magukat, amikor csak ketten voltak a színpadon :-)
 
Ez érdekes, de nem vicces:
Az előbb hoztak egy papírt, hogy hívjuk fel a recepciót.
Ez meg is történt, a következőt mondták:
"Hétfőn bezár a szálloda, ezért átraknak bennünket a másik hotelbe."
 
A férjem viszont mondta, hogy azért ez nem így működik...
Ezt a szállót választottuk, mert itt lakosztályt bérelhettünk, a másikban csak szobák vannak.
Eszünkbe sem jutott volna erre a zsúfolt helyre jönni, ha nincs ez a hotel.
 
Mi lesz a vége?
Hát majd megírom, de a férjem nem éppen olyan ember, hogy ebbe belenyugodjon.
Persze valószínűleg csak mi maradnánk itt az ünnepek után, ezért nem érdemes nyitva tartani a szállót.
Viszont a rendelésünket februárban elfogadták 10 napra, a pénzt is fel tudták érte venni...
Ja, hogy más nem rendelt hosszabb távra szobát?!
Szerintem ez nem a mi problémánk.
Pontosabban a mienk is, mert valószínűleg költözünk valahová...
A kérdés, hogy azért a pénzért cserébe, amit a lakosztályért fizettünk, most kapunk egy szobát???
Egy nyugodt, kényelmes nyaralásra számítottunk, de úgy néz ki, hogy ez nem adatott meg nekünk.
De most nem is idegeskedek ezen, majd ha tudjuk, hogy mi is fog történni!
 

2 megjegyzés:

  1. Jobban vagy már? Aggódom..nem jó jelek ezek. Biztos, hogy maradni akartok?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is hiszek a jelekben, de maradunk.
      Már jobban vagyok, nem fáj annyira, a külső seb is gyógyul, amit utólag vettem csak észre.

      Törlés