Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2013. március 29., péntek

Az első éjszaka

Hát ez nem volt túl kellemes, nem sokat aludtam, de először a vacsora...
KATT!
Ezzel maximálisan meg voltunk elégedve, nagyon finom dolgokat sorakoztattak fel.
Ehettünk nyulat, kagylót, halat, természetesen rengeteg féle salátát és gyümölcsöt, az édességek is finomak voltak.
Hát ez az egyik felelőse annak, hogy nem aludtam sokat :-)
 
Utána mentünk a mini discoba, de csak az én 2 fiam volt hajlandó táncolni a sok gyerek közül.
Ez elég vicces volt, bár ennek köszönhetően pár szám után az animátor inkább átváltott a bingóra, aminek szintén csak mi nem örültünk...bár érthető, a többség szava dönt.
Egy játékot lejátszottunk, aztán feljöttünk aludni. Mondanom sem kell, hogy a gyerekeket nem kellett ringatni és a férjemet sem, hiszen ő egész éjszaka vezetett.
Én még egy kicsit ébren maradtam, de nem sokáig, mert engem is húzott az ágy :-)
 
De!
Mint említettem focifesztivál van, a mi szállodánkban is van egy csapat és a szomszédos hotelekben is vannak bőven...és nagyon hangosak éjszaka.
Így sokáig nem tudtam elaludni tőlük, de végül sikerült.
Ekkor jött a kisebbik fiam, aki nagyon nyugtalanul aludt, vagyis én is...
Ez volt a második és harmadik ok a rossz éjszakámra.
 
Reggel korán keltünk a picivel, le is mentünk ketten reggelizni. A férjem fél 10 után érkezett csak, éppen a reggeli végére.
A nagyobbik fiam pedig a szobában maradt, mert tegnap este túl sok narancslevet ivott, így történt egy kis baleset :-)
Felmentem, átöltöztettem, lehúztam az ágyneműt, aztán ő is indulhatott enni.
A reggeliknél kicsit bajban leszünk, mert ahhoz mindenképpen kellene GM kenyér a nagyobbnak, de nem hoztunk eleget. Holnapra még jut, aztán majd próbálunk keresni itt a boltokban.
Miután ettünk elmentünk sétálni, a központot jártuk körbe.
Sajnos elromlott az idő délutánra, elég hideg lett. Még a fűtést is be kellett kapcsolnunk.
 
Ma megtelt a szálloda, így ebédnél sorban kellett állni, nem volt szabad asztal, de azért sikerült megebédelni.
Utána a pici aludt, a nagyobbik az apjával sétált, hogy ne zavarják a nyugodt pihenést.
Most éppen készülünk a vacsorához. Az igazgatónő nagyon kedves volt, szólt előre, hogy kezdésre menjünk, mert nagyon sok a vendég, így elkerülhetjük a sorban állást.
Őszintén szólva nem is vagyok már éhes :-)
De biztosan lesz valami finomság, aminek nem tudok majd ellenállni....
De nem baj, pár kiló elfér rajtam, legalább nem mondják majd az orvosok, hogy kórosan sovány vagyok (ami szerintem nem igaz).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése