Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2013. március 8., péntek

Március 15. Genfben

Aki ráér, az menjen!
KATT!
A Genfi Magyar Egyesület idén is megtartja hagyományos, vendéglátással összekötött ünnepségét Genfben.




A Genfi Magyar Egyesület tisztelettel meghívja Önt, kedves családját és barátait a 2013. március 17-én vasárnap 12h30-kor kezdődő ünnepségére, melyen az 1848-49-es forradalomra és szabadságharcra emlékezünk.
Ünnepi előadónk: Bitskey István dr, egyetemi tanár, irodalomtörténész.
Helyszín: A Szent Bonifác díszterme, 14, av. du Mail, Plainpalais.
A műsor után az Egyesület a jelenlévőket vendégül látja.

2 megjegyzés:

  1. Szép-szép, de én ezen kiakadtam...
    Idézet a FB-ról:
    "Svájcban Élő Magyarok hozzászólt: Március 15. Genfben.
    Infóként: A zürichi magyar bolt is képviselteti magát a rendezvényen finom magyar termékekkel (és talán túrórudival is)"

    Ha valakinek a túró rudi jut eszébe a Nemzeti ünnepről, inkább maradjon otthon.
    :(

    VálaszTörlés
  2. Hát ezt én nem láttam, amikor kimásoltam, akkor még nem volt hozzászólás...de igazad van!

    VálaszTörlés