Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2013. szeptember 1., vasárnap

Hirdetések

Két olyan hirdetést is szeretnék veletek megosztani, ami hasznos lehet!
Az egyik egy magyar kozmetikus hölgy, aki már Genfben dolgozik. Róla Karinánál olvashattok, én már nem részletezném.
Sajnos velem nem járna jól, mert én otthon sem látogattam túl sűrűn a kozmetikusokat, ha jól emlékszem 2000-ben láttam utoljára közelről, de hátha van valaki, akit érdekel.
 
A másik pedig egy nyugdíjas angoltanárnő, aki nagymamaként érkezett Genfbe, a ráérő idejében viszont szívesen vállalna tanítványokat.
Íme:
 
Kedves Genfi Magyarok!
Itt a nagyszerű lehetőség arra, hogy tökéletesítsétek angol tudásotokat!
Édesanyám, aki frissen nyugdíjba vonult angoltanár, Genfben tölti a következő tanévet nagymamaként, viszont keddenként, szerdánként és péntekenként rengeteg szabadidővel rendelkezik majd.
Gimnáziumi angoltanárként diákjai igen magas arányban (97%!!) tettek le sikeres közép- és felsőfokú nyelvvizsgát, de gyakran foglalkozott magánórák keretében gyerekekkel és felnőttekkel is.
Lehetőség van egyéni vagy kis csoportos foglalkozásokra, ezen belül az alapok elsajátításától a nyelvtani szerkezetek, helyesírás, párbeszéd tökéletesítésén keresztül a különböző államilag elismert nyelvvizsgákra való felkészítésig.
Az órák lehetőség szerint nálunk tarthatók (Petit-Lancy, villamossal a Gare Cornavin-től 15 perc, a Jonction-tól 1 megálló, a Procter & Gamble mögött) avagy háznál is, ha tömegközlekedéssel egyszerűen megközelíthető.
Az árak egyéni megegyezés alapján alakíthatók, garantáltan a genfi átlag alatt!!!
Kezdés akár a jovő héttől!

Mivel nem kértem az engedélyüket, így az elérhetőségüket szívesen elküldöm, ha valaki kéri...itt most nem jelenítem meg.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése