Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2013. szeptember 19., csütörtök

Egy jó kis koncert, ráadásul ingyen :-)

Vannak emberek, akikről szívesen adok hírt többször is, mert szerintem megérdemlik, hogy figyeljenek rájuk, nyomon kövessék a munkásságukat.
Így vagyok ezzel az emberrel is, akiről már írtam egyszer, most mégis újra előkerül a neve...
KATT!

Az írás aktualitását egy szegedi koncert adta, ami 21-én lesz. Aki arra jár hallgassa meg!
Kurina Kornélnak hívják az egyik résztvevőt, nagyon tehetséges zenész.
Most Babos Gyulával lép fel, aki elismert, sőt neves zenész jazz körökben, bár ezt a hírnevet Kornél is megérdemelné!
Ő így nyilatkozik: "Nagyon nagy öröm és megtiszteltetés számomra,hogy az általam is nagyra tartott Babos Gyuszi bácsival adhatok közös koncertet a szegedi közönségnek!"

 
Aki pedig kíváncsi arra, hogy hogyan gondolkodik Kornél az életről, zenéről, annak a következő két filmet ajánlom a figyelmébe!
 
 
 
Sajnos nem sikerült képpel feltöltenem, de így is megtalálható!
Sikerült végre nekem is megnéznem ezeket a filmeket, a figyelmetekbe ajánlom a második filmben azt a jelenetet, amikor a Kornél és az édesapja zenél otthon, az anyukája pedig énekel....
Ez a kép mindent elmond a családról! :-)
 
 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése