Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2013. augusztus 29., csütörtök

Megérkeztem Genfbe

Az eddigi leghosszabb utam volt, 24 órán keresztül vezettem, bár kétszer megálltam kicsit aludni.
Köd, eső és rengeteg kamion nehezítette az utat, na meg építkezések, elterelések mindenhol.
KATT!

Nem is értem, régebben a kamionosok mentek ezerrel, most 90-100-al araszoltak az autópályán, állandóan kerülgetni kellett őket, ami a nagy forgalomban kissé nehézkes volt.
Az autós telefontöltőm elromlott, így a GPS éppen München előtt nem működött :-(
Kicsit elkeverdtem, de hamar visszataláltam a jó útra.
Az út nagy részén nem használom a GPS-t, de ezen a városon mindig ezzel mentem át eddig.
Mivel tudtam, hogy lemerült a telefonom, így feltettem a töltőre, csak azt nem vettem észre, hogy nem tölt.
München előtt megálltam beállítani az útirányt, de nem értem még be a városba és lemerült a telefon :-(
Itt állandó építkezések vannak, a táblák pedig olyan kicsik és olyan jól el vannak dugva, hogy lehetetlen őket időben észrevenni. Hát ezért sikerült letérnem az útról...
Sajnos most nincs időm írni, mert rengeteg tennivaló vár rám, de pár napon belül pótolom :-)
Részt vettem egy nagyon jó esküvőn, illetve utána a lakodalmon, pihentem 1 napot és indultam is.
Ez egy olyan ünnep volt, ahol mindenki jól érezte magát, hajnal 4-kor kerültem ágyba, de fél 8-kor már felébredtem.
Reggeli után vezettem kb 200 km-t, utána pedig otthon aludtam kicsit délután, illetve 12 órát éjszaka, de ez is kevés volt...nem pihentem ki magam eléggé, valószínűleg ezért is tévedtem el Münchenben.
Később is indultam, mint szoktam, így a hajnali 3-4 óra még Németországban ért. Általában ilyenkor szoktam aludni, de már Svájcban...
Viszont éreztem, hogy meg kell állnom!
Alvás után folytattam az utat, de amikor Svájcba értem újra szükségét éreztem kis alvásnak...
De még ma sem érzem magam kipihentnek, még kell pár nap, hogy rendbe jöjjek.
Az otthoni 3 hét alatt bár volt internetem, de a faluban elég lassú volt...
Így bár a kedvenc blogjaimat olvasni tudtam, de kommentet ritkán tudtam írni, de a napokban pótolom.
E-mailekre sem tudtam válaszolni, kis türelmet kérek és erre is sor kerül!
A gyerekeknek elkezdődött az iskola és az ovi, de erről majd külön írok, illetve már tudjuk, hogy szeptember 10-én átvesszük a házunkat :-)
Persze utána még rengeteg munka lesz, festés, beépített bútorok beszerelése, kicsi villanyszerelés, így kb októberre tehető a beköltözés, rosszabb esetben novemberre.
Azt hiszem otthon ezt nevezik "kulcsra kész" állapotnak...kint minden rendben, bent meg majd te kialakítod!
Persze ezek már örömteli pillanatok még akkor is, ha nagyon sok intézkedést kívánnak.
Sok mindent hoztam, ezek a balkonon kaptak helyet...kenyérsütő, egyéb háztartási gépek, téli gumi az autóra, stb.
Jelenleg rohanásban töltöm a napjaimat, de remélem, hogy pár nap múlva már minden a normális körülmények között zajlik majd.
Írok még a nagyobbik gyerek szerdai táboráról is, mert ha elfelejtettétek volna, itt szerdán nincs iskola. :-)
Egyébként a fiam az iskolában 3 nap után csak a matematika órákat hiányolja, pedig esküszöm, hogy én nem erőltettem nála ezt a vonalat!
Persze lesznek ilyen órák is, házi feladatok is minden tárgyból, csak még a suliban is az ismerkedés zajlik, hiszen másik tanítónőhöz kerültek.
Jövő héten lesz szülői értekezlet, akkor már többet fogunk tudni, én még nem is láttam az új tanárt.
Sőt! A fiam eldöntötte most 6 évesen, hogy az osztálytársát, Eliát fogja feleségül venni...
Készülhetünk mi is az esküvőre? :-)
Kicsit pihentebben majd összeszedem a gondolataimat és részletesen írok a fenti dolgokról, addig türelmet kérek!
 

7 megjegyzés:

  1. Huha, nem semmi napok vannak mogotted, bar en nagyjabol tudtam, mi tortenik, azert nem sejtettem, hogy ilyen kalandos utad volt!:)

    Mozgalmasak a napjaid meg most is..igy hat pihend ki magad! :) Irni raersz azutan is, mi megvarunk!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ajándék kipipálva :-) Holnap tornacipőt kell keresni...ha tudtuk volna, hogy kell, akkor megvesszük otthon, de hát nem tudtuk (eddig az a balettcipő-szerű valami volt a szabvány).
      Ideje lesz összekapnom magam és leírni, hogy milyen változások vannak, ha a gyerek 2. osztályból 3-ba lép :-)
      Egyébként még mindig el tudnék aludni akár ülve is a nap bármely percében!

      Törlés
    2. Nekunk is benti cipot kell meg vennunk...
      Kivancsi vagyok a valtozasokra is! Pihend ki magad, sok minden van elotted! Ma irok mailt is!

      Törlés
  2. Ó, te szegény.
    Ez nem volt túl szerencsés út.
    Mindig bemész Münchenbe?
    Nem szoktad használni az elkerülőt?
    Kicsit hosszabb, de ott lehet menni, és nincs építkezés.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Őszinte leszek! A tájékozódó képességem gyakorlatilag a nullával egyenlő, a férjem ezt az utat mutatta meg, így én ezen megyek.
      Már azon is csodálkozom, hogy csak úgy "érzésre" visszakeveredtem a jó útra :-)
      De azt hiszem nem ártana felderítem az elkerülő utat!

      Törlés
    2. Sokkal egyszerűbb, mint a belvárosi út. Annyi, hogy amikor odaérsz a körforgalomhoz, akkor nem Lindau fele mész, hanem jobbra Stuttgart fele (vagy a Stadion jelet kell követni). Hosszasan csak mész, egyszer megpillantod a Stadiont, és utána nem sokkal már ki van írva, hogy Salzburg / CH. Eltéveszthetetlen. Hazafele szintén a Stadion fele kell menni.
      :)
      Érdemes megpróbálni.

      Törlés
    3. Na ezt elmentem magamnak, jól fog jönni a következő úton. Köszi :-)

      Törlés