Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2013. augusztus 9., péntek

Kellemes meglepetés a Lidl

Tegnap miután elvittük az autómat a szerelőhöz (műszakira ment) betértünk ebbe az áruházba is.
Az árukészlete nagyon sokat fejlődött, megjelentek a bio élelmiszerek is a kinti áruházakhoz hasonlóan.
KATT!
Inkább a Németországban található boltokhoz hasonlítanám, ugyanis ott (és már itthon is) van a polcokon bio felvágott is (ami gluténmentes is!), míg Franciaországban ezt nem találhatjuk meg.
Ráadásul olcsóbb, mint a Tesco bio kínálata, például egy liter bio tej 300 Ft az előbbiben és 400 Ft az utóbbiban.
Hát nem mindegy...
Kíváncsi voltam, hogy ezt a terméket kint mennyiért veszem meg, hát lássuk:
A francia Lidl-ben 0,79 EUR, átszámítva 235 Ft , Genfben a Coopban 1,8 CHF, ami átszámítva kb 435 Ft.
Ha figyelembe vesszük a fizetéseket a három országban, akkor az árakat nézve nem csoda, ha otthon nem annyira jellemző a bio étkezés...

Sajnos az internet akadozása miatt csak rövid írásokat tudok kitenni, így az okmányirodás poszt még várat magára :-)

1 megjegyzés:

  1. Régebben otthon sokat vásároltam a Lidl-ben (az volt a legközelebb), én akkor elégedett voltam (a maga szintjén kezelve).
    Mióta itt élünk csak a Tescoban és a madaras tescoban szoktam beugrani, ha otthon vagyunk.
    Azok minősége.... khm...
    Lassan inkább nem.
    Nem beszélve arról, hogy drágább, mint pl. a német Edeka vagy Kaufland.
    Eljutottam odáig, hogy kizárólag egy bizonyos szalámit és bacon szalonnát veszek.
    A többit termelői piacon.

    VálaszTörlés