Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2013. augusztus 5., hétfő

Megérkeztünk!

Hát itthon vagyunk :-)
Értek bennünket kellemes meglepetések...
KATT!
Ragyogó utunk volt, el sem tévedtem.
Amikor hazaértünk, akkor meglepve láttuk, hogy kicsike a fű...
Mint kiderült a szomszéd áthozta a teheneit legelni, így füvet nyírni nem kell :-)
Igaz, hogy a fákban is kárt tettek, de hát valamit valamiért...a fűre legalább nincs gondunk, bár a tehénlepényeket kerülgetni kell.
Tegnap egész nap a házban takarítottunk, de még nem végeztünk. Apa is segített, így gyorsabban ment a munka :-)
Rengeteg pókháló, döglött bogár volt, darazsak a zsalukon, stb., de ezeket az akadályokat már elhárítottuk.
A gyerekek pedig élvezték a nagy területet...
Ma viszont kezdjük a hivatalos intézkedéseket, meglátogatjuk a rokonokat, bevásárolunk.
 
Bár tudtam a Nemzeti Dohányboltok létrehozásáról, de nem jutott el az agyamig, hogy ezentúl csak ott vehetek cigit, így a határ utáni első benzinkúton próbálkoztam...persze hiába.
Útközben találtam egy ilyen boltot, ahol nem lehetett kártyával fizetni, nálam meg nem volt forint.
Végül euróval fizethettem :-(
Most szembesültem vele, hogy milyen idióta rendelkezés ez!
 
Egy kedves olvasóm küldött nekem egy modemet, így elérhető számomra itt is az internet, bár csak meghatározott helyeken van térerő. De persze azért így is tökéletes :-)
Folytatom majd azzal, hogy milyen tapasztalatok érnek bennünket a következő napokban a hivatalokban.
De nagyon jó most itthon, a területről viszont még nem mozdultunk ki!

2 megjegyzés:

  1. Orulok ennek, akkor nem kell az egesz hetet funyirassal toltenetek! Varom a beszamolokat!
    (Nem is tudtam, hogy cigizel..)

    Erezzetek nagyon jol magatokat!

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy szerencsésen megérkeztetek, valahol a nagy "Ojrópában" épp találkozhattunk valahol.
    :)
    Kíváncsian várom, hogy milyenek lesznek a tapasztalataid.
    Nekem van ilyen is, és olyan is.
    Majd összehasonlítjuk.
    Vigyázzatok magatokra, kellemes időtöltést. Az idő garantáltan jó lesz.

    VálaszTörlés