Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2013. július 20., szombat

Vous êtes très jolie!

Lefordítva annyit tesz, hogy "Ön nagyon csinos!"
Hol is hangzott el ez a mondat?
KATT!
Tegnap a parkban ücsörögtem, vártam, hogy mehessek a piciért az oviba. A mellettem lévő padra leült 2 fiatal srác egy focilabdával, aztán az egyik elment, a másik maradt.
Kis idő után a fenti mondattal szólított meg a fiú...:-)
Hát kb 20-25 éves lehetett, így akár a fiam is lehetne. Kicsit duci, de kedves, szerény, aranyos fiú.
Megköszöntem a bókot, de mondtam, hogy ez azért távol áll a valóságtól :-)
Kicsit beszélgettünk, aztán szeretett volna puszit adni, de ezt udvariasan visszautasítottam.
Azon gondolkodtam közben, hogy mi vihet rá egy fiatal fiút arra, hogy egy nála jóval idősebb nőnek kezdjen udvarolni. Látszott rajta, hogy a fenti mondathoz minden bátorságát összeszedte.
Nem volt tolakodó, nem volt szemtelen, csak beszélgetni szeretett volna szerintem.
Az ilyen visszahúzódó fiúknak a mai világban nehéz dolguk van a korban hozzájuk illő lányok esetében, mert inkább a vagány srácok a menők.
Hasonlóan rossz helyzetben vannak a visszahúzódó lányok is, de valamiért nem talál egymásra ez a két csoport.
Közben nekem indulnom kellett, így elbúcsúztunk egymástól :-)
Remélem hamarosan megtalálja azt a lányt, aki értékeli...

2 megjegyzés:

  1. Aranyos.
    :)
    Szerintem manapság mindenkinek nehéz a párválasztás.
    Anyai elfogultság nélkül mondhatom, hogy a fiam kifejezetten jóképű, és nem is félénk, mégis vannak problémái ezen a téren.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazad van, az unokaöcsém is kifejezetten jóképű gyerek, mégis nehezen mentek neki ezek a dolgok, mert egy normális lányra vágyott. A félénkség nála sem volt jellemző, csak nem akarta a mértéktelen bulizásban tölteni a fiatalságát.
      De augusztusban nősül:-)

      Törlés