Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2013. július 20., szombat

Készül a ház

Pénteken elvittem a gyereket a táborba, utána elmentem Douvaineba vásárolni, illetve megnézni, hogy hol tart az építkezés.
KATT!
Hát a mi házunk már gyakorlatilag készen van, már csak nekünk lesz munkánk...festés, konyhabútor beszerelése, bebútorozás, költözés :-)
De sajnos még van két 3 lakásos ház, amivel nem végeztek. Gondolom majd akkor adják át, ha az összes ház kész, amit az első ütembe terveztek, na meg még az utat is meg kell csinálniuk a házakig.
Sajnos bemenni nem tudtam, csak kívülről néztem meg, de így is jó érzés volt.
 
 
Hát a színe nem éppen tetszik, de ebbe nem volt beleszólásunk :-)
Még kint kell dolgozniuk az embereknek, a kertet kell rendbetenni, de azért már az is alakul.
 
Kellemes meglepetésem is volt, találkoztam azzal a lánnyal, aki au pairként dolgozott egy családnak, így a gyerekeket abba az iskolába szállította, ahová az én nagyobbik fiam is jár.
Közben ezt a munkát otthagyta, most ő is Douvaineben él, nem messze tőlünk. Ismerős lesz :-)

4 megjegyzés:

  1. Szep lett, en nagyon orulok, hogy lassan vegre bekoltozhettek!

    VálaszTörlés
  2. Amennyi látszik belőle, szerintem nagyon rendben van.
    Biztosan jól fogjátok érezni magatokat benne.
    Jól gondolom, hogy ez egy lakópark szerű?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen ez egy lakópark, rengeteg épül mostanság errefelé.
      Mi az első ütemből választottunk házat, hogy minél hamarabb beköltözhessünk. A hátránya, hogy még munkálatok lesznek a környéken mire a második, harmadik ütem is elkészül.
      Ez a ház volt az, aminek a legnagyobb kertje volt :-)

      Törlés
    2. Minden rosszban van valami jó. :)
      Mi is ilyen lakóparkszerű "izében" lakunk.
      Én nagyon szeretem.
      Mellettünk most is építkeznek, remélhetőleg őszre készen van, és akkor az a kicsi zaj is megszűnik, ami most előfordul.

      Törlés