Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2013. július 15., hétfő

Így ki lehet bírni :-)

Ma elkezdődött a nagyobbik gyerek második tábora.
Úgy döntöttem, hogy sem hosszú buszozásnak, sem sok gyaloglásnak nem teszem ki, így kocsival jöttünk.
KATT!
Persze alaposan elszámítottam magam az óvatosságom miatt :-)
Fél 8-kor indultunk otthonról, a picit 7.50-kor kiraktuk az oviba...majd indultunk ide Vésenazba.
Nem azt az utat választottam, amit kinéztem először, így sikerült 8 órakor a tábornál lennünk, azaz várakoztunk 3/4 órát...
Na nem baj, holnap már nem kelünk korábban, szépen nyugodtan is ideérek 15 perc alatt :-)
Nem ismertem az utat, így beleszámítottam a forgalmat, illetve azt is, hogy esetleg eltévedek...de minden probléma nélkül itt vagyunk.
A fiam rögtön elfelejtette, hogy ott vagyok én is, amikor a sok érdekes dolgot meglátta...
Délre kell érte mennem, haza már nem megyek erre a kis időre.
Viszont hoztam magammal a laptopot, most a Manor teraszán írom ezt a bejegyzést.
Ittam egy finom kávét és használom a Wifit :-)
Elég meleg van már, de én árnyékban ülök és fújdogál a szél...
A következő 3 napban ez lesz a program, innen kb 10 percre van a tábor.
Aki el akar érni Skype-on az jelezze, mert ez elég erős internet, elviseli szerintem az élő kapcsolatot is! Bár nagy a forgalom itt az út mellett, így a zaj is elég erős...
Pénteken már a férjem hozza a gyereket, mivel nem dolgozik.
 
Van itt a tábor mellett egy nagyon szép kemping, közvetlenül a tó partján.
 
 
http://www.tcs.ch/fr/voyages-camping/camping/offres/geneve-vesenaz.php

A belváros 15 perces buszozással megközelíthető!
Na az árakról ne kérdezzetek, gondolom a honlapon azok is megtalálhatók :-)
Lehet sátrazni, vannak bungallók és lakókocsikkal is igénybe vehető.
Közvetlenül a kemping mellett van egy kisbolt, ott minden beszerezhető, de a közelben van Manor, Coop, Migros és Denner is!
És természetesen van ingyenes parkoló is!
Kívülről nézve nagyon jó lehet itt nyaralni egy kicsit :-)

2 megjegyzés:

  1. Erezd nagyon jol magad, hasznald ki az idot!;)

    VálaszTörlés
  2. Általában én is így járom minden első útnál. Engem -sajnos- még úgy neveltek, hogy nem illik elkésni, ezért mindig előbb indulok.
    Sok esetben nekem is a helyszínen kell várakoznom.
    :)
    Egyébként, érdekes több gyerekes szülőként a logisztika megoldása. Mindig csodálattal adózom azok előtt az anyukák előtt akik 3+ gyereket nevelnek.
    Nem tudom, hogy csinálják...

    VálaszTörlés