Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2013. július 18., csütörtök

Így is lehet kempingezni

Hát én inkább nem szeretnék foglalkozni az otthoni politikai döntésekkel, ezért a ma reggeli látványt mutatnám meg nektek.
KATT!
Amikor megérkeztünk a táborhoz, akkor a kemping parkolójában egy sátrat láttunk felverve.
A cipőkből ítélve fiatalok választották ezt az ingyenes megoldást:-)
 
 
A jelek szerint nem háborgatták őket, délre már el is tűntek a kocsijukkal együtt.
Kíváncsi ember vagyok, ezért megnéztem a rendszámot...román autó volt.
De mondjuk én nem látok ebben semmi rosszat, fiatalabb korunkban nálunk is előfordult, hogy csak felvertük valahol a sátrat az út szélén....
Mondjuk itt meglepő volt kicsit :-)
 

2 megjegyzés:

  1. :)
    Fiatalság, bohóság.
    Nem tudom, hogy vagytok vele, de nem tartozik kedvenc elfoglaltságaim közé a kempingezés.
    Igaz, vagy 25 éve voltam utoljára. Akkoriban - komoly tőke híján -, ez tűnt költségtakarékos megoldásnak a nyaralás kivitelezésére.
    Voltam párszor, de elég is volt. Én nagyon irtózom a rágcsálóktól, és (soha nem felejtem el) a bolgár tengerparton egyik bokorból a másikba szaladgáltak a patkány méretű mezei egerek éjszakánként. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én régen nagyon szerettem kempingezni, az sem zavart, ha nem a hivatalos helyen történt ez, de ma már én is inkább a szállodát választom :-)

      Törlés