Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2013. július 2., kedd

Ez lesz a mai vacsora...

Itt a kép, először találgassatok, aztán kattintsatok!

KATT!
Igen, természetesen palacsinta még betöltetlen állapotban.
Ez GM lisztből készült, ezért jóval vastagabb, mint az általatok megszokott, pontosan 25 darab.
Ez akkora mennyiségnek felel meg, mint a Balaton partján kapható 50-75 darab!
Hihetetlen, de ezt a mennyiséget a 2 fiam megeszi vacsorára :-)
Aki elfelejtette volna! 3 és 6 évesek!
Kb 2 óráig sütöttem...Mondtam már, hogy mennyire nem szeretem a villanytűzhelyet?
GM palacsintát egyébként is nehezebb sütni, legalábbis nekem...gáztűzhelyen még elmegy, de itt rettenetesen sok ideig tart, ráadásul befalják negyed óra alatt.
Ez az étel bármikor jöhetne, nem mondanának rá nemet, csak nekem nincs mindig kedvem nekiállni.
Ma ez volt a kérés, hát teljesítettem.
Titokban reménykedem, hogy marad belőle a fiam holnapi piknikjére, de nem valószínű, pedig csak a 2 gyerek eszi.
Most pihenek kicsit a sütés után, aztán töltögetek...
Lekváros és mézes, fahéjas lesz belőle, ezt mindegyik szereti.
Én meg csak nézem, ahogy eszik...nekünk valami gyorsabbat készítek!
 


4 megjegyzés:

  1. Hmmm...
    A palacsinta nálunk is bejön.
    Én általában hajmosás előtt sütöm.
    :)
    Sajnos, az olajszag sokáig vendég marad a konyhában, hiába az elszívó.

    VálaszTörlés
  2. Én mostanában nem sütöttem- Dorka már nincs oda érte, a többiek pedig nem szeretik. Így feleslegesen magamnak nem sütök.
    Mondjuk, elég jó kis adagot "betolnak" a srácok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát most a kedvedért megszámoltam, 8 darabot hagytak meg :-)

      Törlés