Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2013. július 13., szombat

Az újabb tábor

Na próbálom ezt leírni úgy, hogy ne legyen unalmas, de nem biztos, hogy sikerül :-)
KATT!
Apának szerintem sikerült a legnehezebben megközelíthető tábort megtalálni.
9-kor kezdődik, de 3/4 9-re már ott kell lennünk a nagyobbik gyerekkel, de előtte a picit le kell tennem az oviban, így mindenképpen korábban kell majd kelnünk.
A foglalkozás 3 órás, így nekem nem érdemes onnan mozdulnom, meg kell várnom a végét...
Maga a tábor nagyon érdekes, az állatvilággal foglalkoznak, amit az én fiam nagyon szeret, viszont nehéz megközelíteni, mert tényleg a természetben van.
Itt a link, ha valakit érdekel:
http://www.pronatura-pointe-a-la-bise.ch/
Már a múlt héten kipróbáltam egy útvonalat busszal, ez azt jelenti, hogy 15 perc buszozás vissza a a belvárosba, aztán szintén 15 perc buszozás (óránként 2 járat indul) az előző útvonallal párhuzamos útvonalon, onnan még kb 10 perc séta. Bár itt gyorsan azt is megjegyzem, hogy amikor én mentem akkor a busz menetideje 25 perc volt, mert nagy volt a forgalom a tóparton....
Na ezért 7 helyett 6-kor kell kelni :-(
Tegnap próbáltam egy közvetlen útvonalat is, azaz nem a belváros felé indulva...
12 perc busz, aztán durván 30 perc séta, mert nincs csatlakozás.
Az indulás idejét ez nem befolyásolja, mert a gyerekkel talán még tovább is tart a séta :-(
Akkor előkerült a harmadik lehetőség is, hogy kocsival megyünk.
Aki ismeri Genfet, az tudja reggel 8 felé iszonyatos nagy dugók alakulhatnak ki, ezekben a buszok viszonylag gyorsan haladnak a buszsávokban, de az autósok bizony várakoznak, nem lehet kiszámítani, hogy mennyit.
Találtam egy elkerülő útvonalat, ahol talán nincs akkora forgalom, de ennek a végével van baj :-)
Át kellene kelni egy főútvonalon, ahol folyamatosan mennek az autók, ráadásul építkezések is bonyolítják ezt.
Én megfigyeltem, hogy egy autós, aki ugyanarról a mellékútról akart kifordulni kb 25 percig várt, mire elindulhatott...ráértem, megvártam :-)
Akkor most hogyan számítsam ki, hogy mikor kell kocsival elindulnom, hogy odaérjek?
Még 1 napom van, hogy döntsek, hogy melyik útvonalat vegyem igénybe....


2 megjegyzés:

  1. Ne add fel, keress újabb lehetőséget.
    :)
    Én - többek között - azt szeretem Svájcban, hogy a közelkedési lehetőségek száma közelít a végtelenhez.
    Nálunk is votl hasonló helyzet, az új munkahellyel kapcsolatban, mikor első próbálkozásra lehetetlennek tűnt eljutni A-pontból B-be. Némi próbálkozás után megtaláltuk az ideális opciót.
    :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a vigasztalást, folyamatosan kesesgetem...A baj, hogy a gyerek nem bírja a buszt, ezért elkerülném ezt a fél órás buszozást, ha lehet!

      Törlés