Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2013. december 30., hétfő

Egy új, hasznos blogot fedeztem fel!

Véletlenül akadtam rá, de annyi hasznos információt olvastam ott, hogy veletek is megosztom ezt!
KATT!
A blog címe Külföldiként Svájcban, és a főoldalt itt érhetitek el.
Természetesen egyetlen írást sem emelek át onnan, hiszen ezeket nem én írtam, de olvashattok itt nagyon sok mindenről:
- bankszámlákról
- pénzküldésről más országba
- egyházadóról
- vámokról
- büntetések összegéről gyorshajtás esetén
- a kantonváltásnál szükséges teendőkről
- lakásbérlésről
stb.
Az biztos, hogy ennek a blognak a vezetéséhez nagyon sok munkára volt szükség, illetve van szükség!
Gratulálok a készítőjének!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése