Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2013. december 9., hétfő

Nyomtatás, fénymásolás, szkenner...

Előfordulhat, hogy le kell másolnunk, ki kell nyomtatnunk egy iratot, illetve szeretnénk e-mailben továbbítani egy papíron meglévő dokumentumot, de nincsenek hozzá gépeink.
KATT!

Mi ugyan hoztuk magunkkal a nyomtatót, de most éppen nincs benne patron, így nem tudom használni. Viszont hivatalos iratot illik gépelve küldeni...
A szkenner még otthon van, így gondban voltam, mivel sürgősen el kellene küldenem egy kinyomtatott, aláírt papírt Magyarországra.
A szöveget megírtam, majd elmentettem egy USB-re, de "Hogyan tovább?"
A Migros sok üzletében található fénymásológép, amivel a már kész iratot - csekély összegért - le lehet másolni, ezzel nincs is gond, de az idő rövidsége miatt én csak e-mailben küldhetem.
Ezért ezek a gépek nekem most nem jók...
Bár bevallom, hogy nem néztem meg őket közelebbről, lehet, hogy van ilyen funkciójuk is.
Viszont van a Migrosnak egy hálózata, ahol ezt is megtehetjük.
 
 
Genfben 5 ilyen üzlet van, délután fogom felkeresni az egyiket, reményeim szerint sikerrel.
A honlapjukon azt láttam, hogy akár előre el lehet nekik küldeni a dokumentumokat, meg lehet adni, hogy hány példányban kéred nyomtatni, stb.
Nekem személyesen kell bemennem, hiszen a nyomtatás után alá kell írnom, majd ezt az új papírt kell elmenteni, hogy e-mailben továbbíthassam.
Egyébként nem csak a Migrosban vannak fénymásológépek, én láttam már Coop üzletekben is, bár nem mindegyikben.
Gondolom sokaknak ez is hasznos információ, hiszen nem tudhatjuk, hogy mikor van sürgősen szükségünk ezekre a dolgokra.
Csak a pontosság kedvéért egy információ: 1 oldal nyomtatása, majd aláírás utáni mentése 6,2 CHF-ba került. Drága vagy sem? Attól függ, hogy mihez viszonyítunk!
Nekem megérte, mert más lehetőségem jelenleg nem volt...
 

4 megjegyzés:

  1. Ha az ember megszorul, akkor nem mérlegel, hogy sok vagy kevés. Illetve, ha ritkán van rá szükség, akkor akár még olcsó is lehet a szolgáltatás.
    Ez egyébként nagyon jó, nem tudom felénk van-e ilyen lehetőség.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez volt az első alkalom, hogy szükségem volt erre a szolgáltatásra. A nyáron majd megérkezik a szkenner is, így otthon meg tudom majd oldani :-)

      Törlés
  2. Egy kis kiegészités, a nagyobb postäkon is lättam fénymäsolot (de ezzel nem biztos, h lehet szkennelni), illetve én szkenner hijän egyszerüen lefényképeztem az iratot, és képként küldtem el, némi ätméretezés utän. De ez inkäbb szükségmegoldäs.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépen köszönöm, ezt kifelejtettem, pedig én is láttam már a postákon a fénymásoló gépeket :-)
    Az általad említett fényképezős módszert én is alkalmaztam már sokszor, de most úgy nem fogadták el...

    VálaszTörlés