Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2013. december 15., vasárnap

Takarítás

Azt nem állítom, hogy imádok takarítani, de most nagyon boldog vagyok, hogy végre itt tartunk.
KATT!
Tegnap az emeletet tettem rendbe, a fürdőszobára már nem volt időm. De ez nem is baj, mert ott még csempézni fognak.
Bár az iparosok megígérték, hogy tegnapra kész lesz ez is, a beépített szekrények fogantyúival együtt, de nem csinálták meg. Ezért a már kitakarított lakásban fognak fúrni, szóval nem vagyok készen...
A festő az utolsó pillanatban úgy gondolta, hogy a konyha mennyezetét újra kell festeni, így ők lent dolgoztak, én pedig fent.
A kivitelező sem javíttatta ki a hibákat, pedig ő is ígéretet tett erre.
Hát erre mondja azt a férjem, hogy a franciák úgy dolgoznak, mint a magyarok, ebben van is összehasonlítási alapja, hiszen Magyarországon is építkeztünk...
Most csak a könyvtárról készítettem képeket:


A polcok tetszés szerint áthelyezhetők, így ez csak egy ideiglenes állapot. A fogantyúk pedig majd érkeznek...

 
Illetve a nagyobbik gyerek beépített szekrényéről, már tiszta állapotban:
 


Ide mindenképpen ilyet kellett rendelnünk, mert ez a viszonylag alacsony rész különben kihasználatlan maradt volna, de egyébként sem fér be a szobába máshová szekrény...
Elég drága egy ilyen bútor, először megterveztettük, aztán lemondtunk róla, végül láttuk, hogy boltban vásárolt szekrényt sehová nem tudunk tenni ebben a szobában, így végül elkészült.
Szerdán folytatom a földszinten a takarítást, mert este szállítják  a megrendelt bútorokat!
A tegnapi munka közben többször tapasztaltam, hogy hozzá kell szoknom az emeleten lévő csapott mennyezetekhez, mert sokszor vertem be a fejem...
A tetőn lévő ablakok tisztítását későbbre halasztottam, mert létránk még nincs, de azért jól haladtam.

Közben jó hír, hogy elkészült a jogosítványom és a bankkártyám is érkezik vele együtt a jövő héten!
Sajnálom, de most nincs időm részletesebben írni, sok a dolgom.

1 megjegyzés:

  1. Hm... :)
    Veled örülök. Nincs is ennél jobb érzés. A célegyenesben vagytok. Ilyenkor az ember plusz energiát kap, és csinálja a dolgát akkor is, ha fáradt.
    Nagyon szép lesz. :)
    Kíváncsi leszek az első ott töltött napokról írt beszámolódra.
    Addigra elfelejtitek a nehézségeket is.
    :)
    Hajrá!!!

    VálaszTörlés