Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2013. december 20., péntek

Dolgozni, de milyen áron?

A tegnapi megbeszélés nem sok sikert hozott...
KATT!
A magániskolában közölte az igazgatónő, hogy nem biztos, hogy lesz helye szeptemberben mind a két gyereknek.
Ráadásul nem tudják/akarják megoldani a gluténmentes étkeztetést, esetleg csak úgy, hogy felmelegítik, amit reggel csomagolok neki.
Genfben is ez a helyzet, itt sincsenek felkészülve a speciális diétát igénylő gyerekekre, ezért is eszik itthon a fiam.
Ami ugye a napom kettévágja, hiszen fél 12-től fél 2-ig vele kell lennem. Ez azt jelenti, hogy dolgozni csak 9-től 11-ig, illetve 2-től fél 4-ig tudnék, de azt talán senki nem gondolja komolyan, hogy találok olyan munkahelyet, ahol ezt figyelembe veszik.
Vagy mégis?
A jelek szerint igen, hiszen egy másik blogon megjelent egy komment, ami szerint átkerültem az "idióta" kategóriába, amiért nem dolgozom...
Az íróját nevezzük "N"-nek, hiszen "Névtelen"-ként írta ezt, ő engem csak "G"-ként említett.
Az írása először megmosolyogtatott, hiszen hihetetlen volt számomra, hogy valaki azon tud idegeskedni, hogy én nem dolgozom.
De tényleg! Nincs más problémája, amin idegeskedhetne?
Mivel a blogból is idézett egy 2 évvel ezelőtti bejegyzésből, így azt gondolom rendszeresen látogatja a blogot.
Miért? De ha már igen, akkor miért nem figyel ilyen apró részletekre?
Ennek ellenére én azt kívánom neki, hogy a családjában senki se szoruljon speciális diétára, ne legyenek betegek, így nem kell mondjuk a 6-7 éves gyerek iskolájával egyezkedni ebben a kérdésben!
Mehet dolgozni ő is és a férje/felesége is...
 

2 megjegyzés:

  1. Van egy nagyon csúnya emberi tulajdonság, az irigység. Ebben az esetben erről van szó, ahogy már pm-ben megbeszéltük.

    A témához: sajnálom, hogy egyelőre nincs megoldás, és nem is értem, hisz egyre több gyerek küzd ilyen-olyan problémával.
    Én azt tanácsolom, ha meg tudjátok oldani, akkor maradj otthon továbbra is. A gyerekeknek is jó. Mondom ezt úgy, hogy én már "átugrottam az árkot." Sajnos, rosszul csináltam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerencsére meg tudjuk ezt oldani, bár nekem szükségem lenne egy kis munkára is, de a gyerek van az első helyen!

      Törlés