Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2013. január 18., péntek

Szent Jakab-út

Ez egy személyes jellegű írás lesz egy 3 gyermekes édesanyáról, aki Magyarországról indulva gyalog, egyedül elment Spanyolországig, a végén végigjárta már másodszor az El Caminot.
Mindezt kb. fél év alatt...
KATT!
Ahogy a cikk is írja ez csaknem fél évébe telt...bár a cikk címe kicsit félrevezető:-)
http://hu.wikipedia.org/wiki/Szent_Jakab-%C3%BAt
Kicsit bajban vagyok, mert a Wifi miatt nem tudom megnézni a videót:-(
Viszont érdekesnek tartom annak ellenére, hogy erre engem senki sem tudna rávenni!
Genfhez is van köze, hiszen ő Genfben született, itt is nőtt fel.
Felnőttként vette fel a magyar állampolgárságot, azóta Magyarországon él, és nem is akar elköltözni onnan.
Ilyen is van:-)
Az útja során érintette Genfet is, kb. 2 napot töltött itt.
Azt hiszem ez a 2 éjszaka volt csak, amit lakásban töltött, ágyban aludt, fürdőkádban fürdött a fél év alatt.
Én nagyjából tudtam, hogy merre van, mert időnként küldött SMS-t.
Hát akkor itt a link a videóval:
http://kapos.hu/hirek/kis_szines/2013-01-17/videoval_fel_evig_jart_szent_jakab_nyomdokain.html

6 megjegyzés:

  1. Ezt a filmet én is láttam.
    Hát, le a kalappal.
    Én képtelen lennék rá. Túl lusta és kényelmes vagyok.
    Minden elismerésem.
    Bár, nekem apuka nyilatkozata is tetszett. Másként látja ő is a dolgokat, hogy megtapasztalta a Hausfrau szerepet. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát ez egy bonyolult dolog szerintem...
      Én mint írtam, nem tudom megnézni a videót, de ismerem az apuka álláspontját is és az anyukáit is:-)
      Nem tudom, hogy mit mondott a videóban az apuka, de az biztos, hogy remekül ellátta ezt a feladatot is!

      Törlés
    2. Csak annyit, hogy ez a fél év neki is egy Szent Jakab út volt, otthon. :)

      Törlés
    3. :-)
      Nagyon sajnálom, hogy nem engedi betölteni a Wifi a videót...
      Azt még megírnád röviden, hogy anyukának mit jelentett ez az út?
      Bár szerintem jól értem azt, hogy mit akart ezzel mondani az apuka:-)

      Törlés
  2. Sajnos nagyon rövid a video (mindössze két perc), és pont erről nem esik szó benne. :(
    Csak annyit említ, hogy bármikor még egyszer visszamenne.

    VálaszTörlés