Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2013. január 8., kedd

Passabene

Eddig viszonylag keveset vásároltunk Genfben, de most a GM élelmiszerek miatt viszonylag sűrűn megyek a Coopba.
Ezért kértünk vásárló kártyát, ami sok mindenre jó.
Mire? Kattints és folytatom!

Előzör is pontokat lehet vele gyűjteni, aztán be lehet váltani őket ajándékokra.
Másodszor sok termék ezzel a kártyával általában 10-20 %-os kedvezménnyel megvehető, különösen igaz ez a bio élelmiszerekre.
Maga a kártya ingyenes, és a használata is az.
De vigyázni kell az igénylésnél, mert vannak fizetős változatai is!
Így néz ki az ingyenes változat:

Mondjuk mi a családi változatot igényeltük, mert ezzel több kedvezmény jár.
Kapott egy kártyát a férjem is és én is.
 
 
És most térek rá a bejegyzés címére:-)
Ezzel a kártyával lehet használni ezt a jó kis találmányt!
Sokszor sokan vannak a boltban, várni kell a pénztárnál elég hosszú ideig.
Mindig irigyeltem azokat, akik használták ezt a Passabene szolgáltatást, mivel ők külön kasszánál, gyorsan végeztek:-)

Először regisztrálni kell, ezt pár perc alatt el lehet végezni a boltban a kártyád segítségével egy számítógépen. Megadsz egy személyes kódot is, tehát más nem tudja használni a kártyádat még akkor sem, ha elveszik.
Utána lehet levenni a polcokról ezt a kis szerkezetet...
Amikor vásárolsz, leolvasod a termék kódját, és már rakhatod is a szatyorba.
A pénztárnál csak a kis gépet kell odaadni a pénztárosnak és a Supercard kártyádat...és fizetsz!
Ezeknél a pénztáraknál maximum 2 ember várakozik, és a rendszer miatt gyorsan végeznek.
Ezentúl már nekem sem kell várakoznom:-)

Természetesen időnként lehetnek ellenőrzések, hogy tényleg minden terméket bevittél-e a szerkezetbe, erre külön felhívták a figyelmet.
Bár én még soha nem láttam, hogy valakit ellenőriztek volna.
Nekem egyébként is arra kell ez a szolgáltatás, hogy ne kelljen sorban állni!
 
Egyébként a Migrosnak is van ilyen bevásárlókártyája, de azt nem igényeltük, mivel ott ritkábban vásárolok.
Ha már a Coopban voltam, akkor felírtam még pár alapvető élelmiszer árát, a bio változatét is!
Kiegészítem ezeket a bejegyzéseket...

1 megjegyzés: