Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2013. január 4., péntek

Egy kis kitérő:-)

Ennek a hírnek nincs köze sem Magyarországhoz, sem Svájchoz, sem hozzám.
Viszont viccesnek találom, ezért ideteszem:-)
KATT!

Megjegyzem én szeretem a metál zenét...
De azt nem tudom, hogy ennek a hírnek van-e valóságtartalma...
Ha van, akkor ő egy ügyes fiatalember:-)
Szóval a hír:

"Állami segélyen él az a svéd úriember, akinek sikerült elérnie azt, hogy heavy metal rajongását kórosnak nyilvánítsák.

Mivel a férfi élete teljesen ellehetetlenült a függőség miatt, pszichológushoz fordult. Egyetlen terapeuta sem tudott segíteni neki, viszont három doktor adott neki papírt arról, hogy állapota valóban súlyos és ennek következtében nem munkaképes. A svéd államnak nem volt más választása, mint megítélni a férfinek a rokkantsági segélyt."

Egyébként itt találtam véletlenül: http://www.2perc.hu/allami-segelyt-kap-metalfuggosege-miatt/
Itt található egy kép is róla, amit én most nem tudok feltölteni.

Kérek mindenkit, hogy ebből a kis hírből ne csináljunk mondvacsinált problémákat!
Tisztában vagyok vele, hogy mi folyik otthon a rokkantsági ellátásokkal, tudom, hogy sok beteg embert nyílvánítanak egézségesnek csak azért, hogy ne kelljen fizetni...
Ez egy svéd hír, ha igaz...és engem megmosolyogtatott.
 

2 megjegyzés:

  1. Véletlenül kerültem oda, hátha nem ismered:
    http://lisztmentesen.blogol.hu/

    VálaszTörlés
  2. Köszi, nem ismeretem! Nyáron majd ki tudok bontakozni a konyhában, jól fog jönni:-) Elmentettem magamnak!

    VálaszTörlés