Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2013. január 26., szombat

Ez a pár nap...

Nem volt sok időm és kedvem sem...de most írok.
Csütörtökön tanfolyamok voltak. A délelőtti nagyon hasznos volt, mint mindig.
Ismét lenyűgözött a francia nyelv szépsége és logikája:-)
A délutánira nem mentem el, mert szegény Mireille története nem izgat igazán, ráadásul vacsorát is kellett főznöm a gyerekeknek.
Az esti tanfolyam is jó volt, itt is tanulhatott az, aki akart.
Újra meglepetésben volt részünk, hiszen megint ünnepeltünk...vagyis megint mi voltunk az utolsók, akik elhagyták az épületet.
Két fényképet is készítettem...az egyik a születésnapi tortáról, a másik a csoportról.

 
Az ott hátul a kínai finomság:-)...és a szójatej!
A tortát egy nő készítette, aki ide jár a csoportba, és abból próbál bevételt szerezni a férje fizetése mellett, hogy tortákat készít, amik egyébként nagyon finomak!




Most az egyik kínai csoporttársunknak volt születés napja, ő hozott kínai finomságot és készíttetett tortát a csoporttársunkkal.
Kérdés!
Miért nem enged mostanában a számítógépről feltölteni képeket a rendszer???
Először fel kell töltenem a Picassa albumba, aztán tehetem ide....
Tudja valaki?
Mindenesetre nem hagyom, hogy bármi is elrontsa a kedvem, az élet megy tovább a maga útján, akármit is állítanak rólam olyanok, akik nem ismernek.
A pénteki napom elég érdekesen alakult, bár jól indult...
Elmentem vásárolni Franciaországba, és sikeresen nekitolattam egy korlátnak a kocsimmal...
Nem lett túl nagy sérülés, de azért látszik:-)
Ez először felidegesített, de aztán arra gondoltam, hogy ez csak egy autó...kicsit megsérült, mert béna voltam, de ez nem befolyásolja a működését.
Majd le kell festetni ezt a részt, ez igaz...
Na nem mai darab, így ha marad rajta a sérülés, akkor sem feltűnő:-)
Nem kérek véleményeket, hogy tolatni tudni kell annak akinek van jogosítványa! :-)
Tisztában vagyok ezzel, de nem mindig sikerül...13 év alatt ez volt a második ilyen sikertelen tolatásom. De elismerem, hogy ez a művelet sosem tartozott az erősségeim közé!
Az este szokás szerint alakult, hazajöttek a gyerekek...ettek, fürödtek, játszottak, aludtak...
Tegnap este mondta a pici először, hogy Jó éjszakát! Szép álmokat!...franciául.
Ma szombat van, itthon vagyunk...délelőtt a férjem is itt volt, de már elment dolgozni.
Hamarosan indulunk sétálni, mert bár hideg van, levegőre szükségünk van...





5 megjegyzés:

  1. Ilyen apró baleset még egy vérprofival is előfordul. Csak az testi épségben ne essen kár, a többi nem számít.
    Tavasszal vettünk egy új autót, a párom másnap (!) nekiment egy kőnek...
    :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát még azzal, aki mindig is utált tolatni:-)

      Törlés
  2. nemrég velem is előfordult :( szerencsére a férjem nem akadt ki, de én igen :D
    szabad kérdezni a fenti képen melyik vagy Te? :)
    üdv,
    Hajni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az első sorban kb. zöldes pulcsiban:-)
      A hátsó sor jobb oldalán, lila színű felsőben a tanárnő!

      Törlés
    2. Elsőre engem is idegesített, de miután már túl vagyok egy totálkáros baleseten, ez semmi...:-)

      Törlés