Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2013. január 17., csütörtök

Ha beteg a gyerek, akkor borul minden:-(

Kedd délután telefonáltak az oviból, hogy lázas a pici...
KATT!
Persze mentem érte, amint tudtam, és hazahoztam.
Itthon már jól volt, hiszen az oviban kapott lázcsillapítót.
Este még lázas volt, és reggel is...ezért szerdán nem ment, itthon maradt velünk.
Pihent, aludt...este már nem volt lázas, és ma reggel sem.
Jó kedve volt, ezért elvittem az oviba...de ott nem maradhatott sokáig, mert újra belázasodott.
Nincs komoly baj, csak egy kis influenza, de ez a mai napomat teljesen átalakította.
Tanfolyamokra nem tudtam menni, majd csak az estire mehetek el, mert akkor már itthon lesz a férjem.
De gondolom a gyerek fontosabb:-)
Az elmúlt napokban itthon nyűgösködött, ezért írni sem volt időm...most sincs sok.
Most éppen elfekszik itt mellettem, de igényli, hogy foglalkozzak vele.
Szóval most csak ennyire telik...

5 megjegyzés:

  1. Jobbulást nektek. Sajnos ebben az időszakban a kicsik jobban ki vannak téve a baciknak. Ráadásul az ovi, iskola remek közvetítő közeg.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, összeszednek mindent, aztán átadják egymásnak, illetve nekem.
      Ma már ment oviba megint, remélem nem telefonálnak:-)

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Az a vicces, ha hazahozom, akkor rövid idő múlva jól van:-)
      De az oviban aggódnak, illetve szerintem nem várják meg, hogy hasson a lázcsillapító.
      Minden gyerek beteg, nem csak az enyém...
      Nincs különösebb baja, csak időnként kell neki egy kis lázcsillapító, aztán játszik tovább.

      Törlés
  3. Azért szerintem jobb, ha otthon van ilyenkor...a láz, akkor is veszélyes és jelzi, hogy a szervezet küzd.
    Az órákat majd bepótolod később, a gyereknek ilyenkor szerintem nagy szüksége van rád...
    Én kb 2 hete úgy alszom, hogy Domi rajtam fekszik éjszaka és fúrja bele a fejét a nyakamba...már egészen jól bírom, az első napokban totál fáradt voltam...de az a lényeg, hogy ő jobban legyen.
    Én nem vinném oviba egy ideig...de ezt úgyis te látod, mi a jobb nektek.
    Ja, én még ilyenkor "bevetem" a normafloret is..beleteszem a narancslevébe...
    Később,ha erősebb lesz az immunrendszere, akkor nem kapja majd el olyan könnyen a bacikat..az első év a közösségben amúgy is folyamatos betegségekkel jár sajnos.

    VálaszTörlés