Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2013. január 12., szombat

Megérkezett a japán barát:-)

Már írtam róla, hogy tavaly, első osztályban a fiamnak japán barátja volt.
Nagyon szerették egymást.
Uichironak van egy öccse, aki annyi idős, mint az én kisebbik fiam, ők is nagyon jóban voltak.
Folyt.köv.
Az iskola végeztével a család elutazott Japánba, és az anyuka a gyerekekkel ott maradt, mert ott akarta megszülni a 3. gyereket...kislány lett, most kb. 3 hónapos.
Így csak most januárban jöttek vissza Genfbe, szerdán érkeztek.
Csütörtökön már volt iskolában Uichiro, a 2 fiú legnagyobb örömére.
Ott folytatták, ahol a nyár elején abbahagyták ők is és a picik is.
Ma szombaton el is mentünk közösen a játszóházba, igaz a japán fiúk az apukájukkal jöttek.
Nagy volt az öröm:-)
A fiam ugyan jóban van mindenkivel az osztályban, idén lett egy új barátja is, aki német Svájból érkezett, de azért az igazi az első barát!
Nekem is át kellett alakítanom a programomat, mert csak délelőtt van játszóház...így a mosás délutánra maradt.
De nem bánom, mert a gyerekek végtelenül boldogok voltak.

4 megjegyzés:

  1. A Japán család is ott él? Vagy csak időszakosan tartózkodnak Svájcban?

    VálaszTörlés
  2. Igen itt élnek, csak most fél évig Japánban maradt az anyuka szülni a 2 fiúval.
    Az apjuk itt maradt Genfben, itt dolgozik, az egyetemen kutató.
    Szerintem maradni is akarnak hosszabb távra:-)

    VálaszTörlés
  3. Ez az apuka kb. 3 hónaposan látta először a lányát:-(
    Ez nálunk csak 3 hét volt:-)
    A férjem Genfben dolgozott, és gondosan kiszámította, hogy ha 26.-ára vagyok kiírva, akkor ő 24.-éig dolgozik (fontos munka volt, amit nem mondhatott le a jövője miatt), és hazaér a szülésre.
    A fiam viszont 5.-én meg akart születni:-)
    Választás nem volt, maradt amíg a munkát vállalta...

    VálaszTörlés