Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2013. április 7., vasárnap

Megérkeztünk...

Tegnap este ideértünk, az út most is 10 órás volt egy megállással.
KATT!
Most a nagyobbik gyerek lázasodott be péntek délben, szombat reggel az indulásnál már hányingere is volt.
Szerencsére nem volt gond az úton, bár egyszer meg kellett állni a leállósávban a vészhelyzet miatt.
Voltak kellemetlenségek ezalatt a 10 nap alatt, de azért jól éreztük magunkat.
Átlendültünk a költözés okozta problémákon is, arra törekedtünk, hogy ennek ellenére is jól érezzük magunkat.
Tegnap este 11-kor még mostam, mert vasárnap itt nem lehet...
Ma pedig pihenünk.
Az út 750 km, már tudom. A férjem vezetett végig, én pedig bóbiskoltam, illetve amikor ébren voltam, akkor egy nyelvi problémán törtem a fejem :-)
A gyerekek is kb ugyanezt csinálták :-)
Hétfőn kezdődnek a szokásos hétköznapok :-)

1 megjegyzés:

  1. Gondolom, rátok is érvényes most a mindenhol jó, de a legjobb...:)
    Üdv, itthon!

    VálaszTörlés