Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2013. április 18., csütörtök

20 éves az iskola

Ebből az alkalomból nagy ünnepséget szerveznek :-)
KATT!
Június 15-én lesz megtartva, családi vetélkedők, evés-ivás egész nap...


A szülői munkaközösség önkénteseket keres, erre én is benevezek!
Az ételek:
- sült csirke krumplival
- saláták
- desszertek

Már csütörtökön is lehet menni segíteni, de az nekem nem jó, mert tanfolyamon vagyok, így marad a szombat.
Itt a büfékben lehet dolgozni, ez kissé elriasztotta a férjemet, mert szerinte a francia tudásom még ehhez kevés...
A munkaközösség vezetője az osztályunkba járó egyik kislány anyukája, így beszéltem vele.
Elmondtam, hogy szeretnék segíteni, de nem beszélek még jól franciául :-)
Erre ő azt válaszolta, hogy annyit már tudok, ami szükséges például a saláta osztáshoz, csak jelöljem be, hogy melyik időpont jó nekem!
Szívesen látnak, köszöni a felajánlott segítséget...
Szóval a családi staféta után megyek salátát osztani :-)

Egyébként tegnap a fiam éppen ennél a családnál volt születésnapon, ahol nagyon jól érezte magát.
Hihetetlen számomra, hogy a 6 éves fiam meg tudja állni, hogy ne egyen a szép tortákból...csak azokat a gluténmentes kekszeket ette, amiket csomagoltam neki.
Én nem biztos, hogy tudnék ennyire fegyelmezett lenni :-(

4 megjegyzés:

  1. Nagyon ugyes a fiad! Nagy akaratereje van, le a kalappal, meg sokra viszi, az tuti!

    A suliban szerintem mar a bufebe is beallhatnal...jo tapasztalat lenne, annyit mar tuti tudsz szerintem! Kozben pedig tanulnal...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Végül a büfében leszek, salátákat adunk...Számolni szerencsére tudok, csak a szemüvegemet ne felejtsem itthon, mert akkor nem látom a pénzeket :-)
      A fiam szerintem meg egy hős, mert ezt én felnőtt fejjel sem tudnám betartani! Csak ámulok a megfontoltságán...

      Törlés
    2. Szuper! Ott a helyed, nem a háttérben! :)

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés