Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2013. április 22., hétfő

Egy olimpikon hanyatlása...

Sokáig gondolkodtam, hogy erről írjak-e, de mivel a freemailről való kilépésként újabb és újabb hírek kerülnek elém, ezért már nem tudom megállni!
KATT!
Adott egy kislány, aki tehetséges sportolónak bizonyul, be is kerül az olimpia csapatba.
Eredményeket is ér el, bár így utólag érthető, hogy miért nem szerzett aranyérmet.
Rövid időn belül másodszor döntött úgy, hogy befejezi a sportolói pályafutását. Először, ha jól értettem elfelejtette bejelenteni, hogy pár hónap után mégis visszatér (ezek szerint az edzői is), ezért eltiltották doppingvétség miatt.
Nem indulhatna a következő olimpián, ezért inkább végleg visszavonul.

Eddig oké...

Viszont felháborít, hogy belesüllyed a mocsárba, úgy próbál hírnevet szerezni, hogy megjelentet egy botránykönyvet.
Erre a sajtó nyitott, már jó előre beharangozzák...
"Már csak két hónapot kell várni az idei év tuti botránykönyvére, ami a bevallottan szexmániás Szepesi Nikolett tollából van éppen születőben. Arról a lányról van szó, aki az athéni és a pekingi olimpiai csapat tagja is volt, de legjobb eredményét, egy harmadik helyet 2008 márciusában érte el, az eindhoveni Eb-n."

Ez a könyv véleményem szerint a magyar élsport szégyene!
És a női nem szégyene is:
"Nem csinál titkot belőle, hogy egy nagytermészetű férfi módjára állt a párosodáshoz, így jó néhány partnerének a nevére nem is emlékezik, legfeljebb a zoknijának a mintájára."

Felmerült bennem a kérdés, hogy ha a sok pénzbe kerülő edzőtáborozást arra használta fel, hogy minél több strigulát húzzon a listájára, illetve lehetőleg részegen érkezzen az edzésre, akkor ennek mi értelme volt!
Senki nem vette észre, hogy ez a lány részegen próbál edzeni, versenyezni?!

Ez engem több ok miatt is felháborít!
A tisztességes, rendesen készülő sportolókat járatja le!
A mostani idézet egy olyan élsportolótól származik, aki a sport helyett a családot választotta EB ezüstérem után is :
"Nekünk az egész életünk a sportról, az edzésekről és a versenyekről szólt. Ha nyári vagy téli szünet volt, akkor sem volt nyugtunk: mindig edzőtáborba mentünk. Én pedig családra, gyermekekre vágytam."

Ő pontosan 6 évig kerülte az uszodát miután abbahagyta a sportot, "A reggeli edzésekkel ölni tudtak volna. ", ezt nyilatkozta!
Hogy neki miért hiszem el? Mert az unokatestvérem, és tudom, hogy ő csak a sporttal foglalkozott, amíg úgy nem döntött, hogy elég!
6 gyereket nevelnek, ebből egy örökbe fogadott....
De a többi sportoló sem érezheti jól magát ettől a hírtől, mert az egész eddigi, tisztességes munkájukat kérdőjelezi meg!

Ez a "nő" abból próbál anyagi előnyhöz jutni, hogy kiteregeti a saját szennyesét. Ezzel még nem lenne baj, mindenki úgy járatja le magát, ahogy akarja...
De abba nem gondol bele ő vagy a kiadó, hogy ezzel mekkora kárt okoz tisztességes sportolóknak?!

Utoljára pedig jöhet a családja, megtiltotta az anyukájának és a nagymamájának, hogy elolvassák a könyvet...
Nagy valószínűséggel többen látták már az előzetes reklámokat az ismeretségi körükből, ezek után hogyan viszonyulnak a családhoz?!
Hogy szeretnék-e az anyuka helyében lenni? Hát nem, bár tisztában vagyok azzal, hogy a gyerekünk a gyerekünk bármekkora ostobaságot is követ el.
Ez már a szememben súrolja a határt, hogy tényleg feltétlenül kell ragaszkodni ahhoz, hogy ő az én lányom...

4 megjegyzés:

  1. Szerintem mindenki tudja, hogy ez csak egy a sok buta közül, aki sportolónak hiszi magát és aki ennyire mélyre süllyedt...engem elkerült a hír is, tőled tudok róla. A sport lényege pont a jellemformálás, sztem ő sok edzésről hiányzott...erre szokta azt mondani egy barátom: Jól van lányom, ülj le, egyes!:)

    Normális emberek ebből nem vonnak le túl mélyreható dolgokat, nem a sport lesz a gáz, hanem ő maga..kicsit olyan VV-snek tűnik nekem a leányzó...ám hamar el fog tűnni a süllyesztőben...ne húzd fel magad rajta.

    Sportolni mindenki fog, a könyvet sokkal-sokkal kevesebben fogják megvenni...nincs értelme, hogy elrontsa a napodat.
    Nem ér annyit a hír sem, a kiscsaj sem.

    VálaszTörlés
  2. Nem erről van szó.
    :)
    Sajnos már az az élsport sem az, amit Ti annak gondoltok.
    Természetesen akadnak olyanok, akik valóban a sportnak élnek, de a többség már egészen másként éli meg az egészet, mint régen.
    És még lehet, hogy eredményes is. Tehát senki nem firtatja, hogy egyébként, hogy él...
    Nem tudom milyen kapcsolatban álltok az élsporttal, hogy ekkora a döbbenet, de sajnos a jelzett könyvben leírtak jelentős része igaz.
    :(

    VálaszTörlés
  3. Hát akkor én nagyon szomorú vagyok!
    Egy a média által felfuttatott VV "sztárocskától" ez nem meglepő, de én itt lehidaltam, még akkor is, ha látom, hogy baj lehet ott például a sorozatos dopping botrányok miatt.
    Semmilyen kapcsolatban nem vagyok az élsporttal, de sajnos a régi emlékeimből építkezek...ezért keserít el!
    Egyébként pedig akár sportoló volt, akár nem, számomra visszataszító ennek a könyvnek a gondolata is! Ezt összekapcsolva egy sajnos nem valós képpel...ez eredményezte ezt a bejegyzést :-(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megértem a felháborodásodat, magam is így vagyok vele.

      Sajnos, a világ kifordult magából, és ez már a sportolókat is elérte. Természetesen, tisztelet a kivételnek, hisz azért olyanok is vannak.

      Törlés