Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2011. november 27., vasárnap

Újabb sikerélmény:-)

Igaz, tegnap volt...csak nem volt időm írni.
Tegnap mostam és a szárítógép valamiért nem szárította meg rendesen a ruhákat.
Itt sok házban, így a mienkben is nincsenek a lakásokban mosógépek, szárítógépek.
Az alagsorban vannak a közös helyiségben. Aki kér, kap időpontot és akkor moshat.
Van ahol fizetős, de mondjuk nálunk éppen ingyenes. Vagyis a közösköltségben benne van az ár (az uszoda használattal együtt).
Két óra alatt normális esetben a ruhák szárazan a szekrénybe rakhatók.
Szóval nem volt jó a gép...
Hát mentem a házmesterhez és elmagyaráztam neki, hogy nem száradnak meg a ruhák, pedig kétszer is végigfuttattam az 1 órás programot.
És megértette, amit mondani akartam!!!!
Megnézte, tényleg rossz a gép. Hívja majd a szerelőket.
A mosás után mentünk Fr.országba. Vásároltunk is, de házat is néztünk. Pontosabban a helyét...ahol majd az új program épül.
Jó helyen van, talán erre benevezünk, csak 2012 végére lesz kész.
Ma dolgozik a férjem a változatosság kedvéért:-)
A gyerekeknek sütöttem 2 nagy hurkát. Azt gondoltam, hogy marad vacsorára is...hát tévedtem.
Kb. 5 perc múlva már nem volt belőle.
Most főzöm a vacsorát...
Tanulni még nem tudtam a hétvégén. Talán majd este, ha a gyerekek lefekszenek.
Kedves volt osztálytársaim! Puszi annak, aki idetalált!:-)
Szeretnék ott lenni 2.-án, de hát nem lehet. Talán majd legközelebb...
Itt a családomon kívül nincs kivel beszélgetnem...így még jobban irigykedek rátok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése