Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2011. november 3., csütörtök

Tanulás...

Ma délelőtt volt tanfolyam. Jó volt, végre rendesen tanultunk.
A tanárnő is megelégelte, hogy finnyáskodnak a többiek.
Délután a pici aludt, én pedig tanultam az esti tanfolyamra 2 órát.
Az igékkel kezdtem...még jó, hogy a Linuxon van egy program a francia igék ragozásával.
Ez megkönnyítette a dolgomat, ugyanis a férjem dolgozott, őt nem kérdezhettem.
Még nem tanultam meg mindet...jó sok előkerült már az esti tanfolyamon.
A főnevek majd csak ez után jönnek, lesz még munkám bőven!
A picit este vittük a masszázsra. Azt mondta a fickó, hogy sokat javult. Holnap is vinni kell.
Azt állítja, hogy az ilyen bajok gyógyszerrel is orvosolhatóak, de az jóval hosszabb folyamat.
Ráadásul az ilyen pici gyerek tüdeje nagyon sérülékeny, így jobb minél hamarabb kitisztítani a bent lévő gócokat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése