Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2011. november 23., szerda

a tanfolyamok után...

Elég régen írtam, nem volt időm...
Vasárnap voltunk egy nagy vásáron, a férjem ott dolgozott.
Érdekes volt, sok mindent lehetett vásárolni az autótól kezdve a bizsukig mindent.
Ott voltunk egész nap. Mi mondjuk nem vettünk semmit, csak egy pizzát.
Voltak ingyenes játékok...traktorozni lehetett, körhintára ülni, volt ugráló vár, mászófal, stb.
A gyerekek mindent kipróbáltak, nem is akartak hazajönni.
Volt sikerélményem is a francia nyelvvel kapcsolatban:-)
A férjem kikísért a bejárathoz és szólt az ott dolgozóknak, hogy nem beszélek franciául. Most kimegyek elaltatni a picit, de majd jövök vissza.
Nem mondta meg, hogy a felesége vagyok, mivel ő dolgozott ott és nem az volt a dolga, hogy minket kísérgessen.
Visszament dolgozni, közben a pici elaludt. A nagyobbik a szintén ingyenes gyerekmegőrzőben játszott.
Én meg úgy gondoltam, hogy visszamegyek, amíg a pici alszik.
Mondtam a fickónak franciául, hogy most visszamegyek, mert a pici alszik. A nagyobbik gyerek a játszóházban van, ezért majd még jövök.
Utána találkozott a férjemmel ez a biztonsági ember és mondta neki, hogy "Jól becsapott téged az az asszony, mert beszélt franciául".:-)
Persze akkor sem árulta el a férjem, hogy ki vagyok, de mondta, hogy biztosan nem beszélek franciául esetleg néhány szót ismerek.
De a fickó mondta, hogy "nem-nem...egész mondatokban beszélt"
Na hát ez volt a vásáron.
Hétfőn délelőtt volt tanfolyam, az állatokat tanultuk.
Kedden este is tanfolyamra mentem...megint elárasztott bennünket házi feladattal a tanárnő.
De én nem bánom, így lehet haladni.
Éjszaka a pici köhögött, nem sokat aludtunk.
Ma mostam délelőtt, délután elmentünk a Lidl-be villamossal.
A megállóban elgurult a nagyobbik gyerek makkja (valahol az utcán szedte fel).
Be a villamos sínek közé és pont jött a villamos. Persze azonnal utána akart ugrani...még jó, hogy figyeltem és elkaptam a kapucniját.
Persze utána elmagyaráztam neki, hogy bármi gurul ki az úttestre, nem fut utána...inkább nyomja agyon az autó, de őt ne üsse el.
Remélem megértette.
Egyébként megnéztem az árakat...1 kg liszt kb 1 CHF (256 Ft), 1 kg cukor 1,09 CHF (280 Ft).
A többire nem emlékszem...:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése