Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2011. november 18., péntek

péntek...orvos

Ma volt orvosnál a pici, kapott 2 oltást is.
Remélem nem lázasodik majd be.
Azt mondta a doktornő, hogy nagyon szépen fejlődik.
A betegség sem látszik meg rajta (mármint, hogy beteg volt).
Tegnap volt tanfolyam, végre az igéket tanultuk ragozni, na abban király vagyok :-)
Nem is tudom, hogy mikor írtam utoljára, de a napjaim kb. ugyanúgy telnek.
Tanulok, amikor tudok. Egyébként meg a gyerekekkel foglalkozom.
Ma a férjem nem dolgozott, de ez nem jelenti azt, hogy a pici ne maradjam rám.
Kb. 1 órát nem volt velem, amíg az orvosnál voltak.
Én kihasználtam az időt és hajat mostam :-)
Lakás még mindig nincs.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése