Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2011. november 6., vasárnap

Ha vasárnap, akkor meccs

Ma a férjem és a nagyobbik fiam focimeccsre ment. A gyerek is nagyon élvezte...sok élménnyel tért haza.
A kicsi aludt délután, így én tudtam tanulni.
A héten nagyon sokat kellett tanulnom az esti tanfolyamra. Még nem is sikerült mindent elsajátítanom...talán még holnap lesz egy kis időm.
Délelőtt tanfolyamon leszek, én megyek a nagyért az iskolába, én is viszem vissza ebéd után. És én is hozom el 4-kor.
A férjem estig dolgozik...közben azért szakítok időt tanulásra is. Legalábbis remélem, hogy sikerül.
Tegnap megnéztünk egy házat, de nem felel meg.
Nem tudom, hogy mi a neve annak a mérgező építőanyagnak, amit régen használtak és most már tilos.
De ebben a házban van bőven belőle...így nem ez lesz a mi házunk.
Tegnap vásároltunk is Franciaországban. Az egyik boltban 4 euróval kevesebbet adtak vissza.
Amikor a pénztáros észrevette, utánam jött a parkolóba és visszahívott...elnézést kért és visszaadta a pénzt.
Hát mit mondjak...nehezen tudom ezt otthon elképzelni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése