Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2015. november 26., csütörtök

Utazoo Blog 2. rész Irány Svájc!

Így található meg a Youtube csatornán az a kisfilm, ami szerintem említésre méltó.
KATT!

Fiatalok, amatőrök készítették, akik érzésem szerint a vasút szerelmesei.


Engem magával ragadott ez a film a szép tájakkal és a rengeteg információval, amit eddig nem tudtam.
Én mondjuk gyakorlatilag semmit sem konyítottam eddig a vonatokhoz, vasútvonalakhoz, sőt azt sem állítom, hogy ezt a rengeteg információt, amivel a fiúk elhalmoztak, meg is tudom jegyezni.
De ezek a fiúk megérdemlik a reklámot!
Eddig, ha jól látom 2 filmet készítettek, a második érinti Svájcot is. Ezt a részt elérhetitek ezen a linken is, de közvetlenül innen is:


De ha már esetleg ez tetszett, akkor megnézhetitek az első részt is, aminek a linkjét is adom, illetve innen közvetlenül megtekinthető:



Jó szórakozást!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése