Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2015. november 10., kedd

Az én karrierem Svájcban - 4. rész

Lássuk, hogy alakul a továbbiakban a történetünk hősének a sorsa...
KATT!

Az én karrierem Svájcban - 4. rész
A magyar hangokra itt a szívem környékén melegség futott át, és arra gondoltam, hogy talán tényleg van Isten és ő küldött valami őrzőangyal félét, egy barátságos öregúr képében. Úgy beleéltem magam ebbe a gondolatba, hogy mentem utánuk, mint a pincsikutya, mert ha tényleg az Isten küldte őket nekem, csak nem hagyom őket elmenni.
Egyszerűen meg voltam győződve arról, hogy ők azok, akik valami felsőbb parancsra a segítségemre lesznek!!!
A kisasszony elbúcsúzott és felszállt a vonatra, a nyitott ablakon keresztül integetett. Én is integettem neki, ahogy észrevette bájos mosollyal nekem is visszaintegetett...
Aztán lassan, az öregúr megfordult...... és a barátságos tekintetén láttam, hogy valami koldusnak vagy menekültnek néz, aki most pénzt fog kérni. Ami nem is csoda ahogy én ott álltam előtte három napos, elcsigázott, szánalmas, állapotban...
Ma is csodálkozom azon,  hogy milyen erő volt az, ami a szavakat a számba adta, de határozott, bátor hangon így szóltam: Kedves Uram, ne haragudjon, de hallottam, hogy magyarul beszéltek. Én arra kérném Önt, hogy legalább annyi munkát adjon nekem, hogy egy vonatjegyre jusson, hogy haza tudjak menni........... - Mi a baj???? kérdezte.... És akkor elmeséltem neki az egész kálváriámat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése