Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2015. november 7., szombat

Az én karrierem Svájcban - 2. rész

Akkor folytassuk? Nézzük, hogy kezdődött...
KATT!

Az én karrierem Svájcban - 2. rész
Persze ez nem volt mindig így...
2013 őszén a Biel-Bienne pályaudvaron álltam kétségbe esve a hidegben és vártam a svájci-magyar takarító cég főnökét, ahol a nyelvtudás nem szükséges, hogy elvigyen az ígért szállásra, nem is tudom milyen hosszú-hosszú ideig ... Hiába vártam!!! 
Pedig én tisztességesen mindent úgy csináltam, ahogy mondták. Becsületesen kifizettem előre a munkaközvetítés díját, amíg nem állok munkába, az első 3 napi szállást. 
Az ügynök úr még segített is megvenni a saját pénzemen a vonatjegyet, és amikor látta, hogy még van egy kis pénzem, irigykedve mondta, hogy nekem jó, mert én most már kemény frankban fogom kapni a fizetésem, de neki továbbra is a gyenge forintból kell megélnie. Aztán még azt is mondta hogy  "Aki eddig nekem borravalót adott, az mind megalapozta a szerencséjét Svájcban."...
Mivel egy kicsit BABONÁS VAGYOK ... HÁT A KEZÉBE NYOMTAM MÉG 10 EZER FORINTOT, azon már ne múljon?! És nagy örömmel és sok reménnyel felültem a vonatra... 
De ma már úgy gondolom, hogy mégis rendes volt a srác mert azt mondta, hogy három napi élelmet vigyek magammal. Ha ez nem lett volna talán éhen haltam volna, mielőtt megfagyok...

Jöhet a folytatás?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése