Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2015. november 6., péntek

Az én karrierem Svájcban - 1. rész

Egy bátor hölgy úgy döntött, hogy egy svájci fórumon megosztja, hogy hogyan került ki Svájcba...
KATT!

Hogy miért bátor? Mert ezzel olyan támadásoknak teheti ki magát, amikre esetleg nem is számított, amikor elkezdte megosztani az írásait az életéről.
Szerencsére egyelőre még csak a helyesírásba kötöttek bele, jó magyar szokás szerint, a többség várja a folytatást.
Engedélyt kértem és kaptam arra, hogy az írások itt is megjelenjenek.
Most az elsőt teszem ki, de kíváncsian várom, hogy érdekel-e benneteket, hogy hogyan is kezdődött!

Az én karrierem Svájcban - 1. rész
Egy jól menő magyar családnál vagyok házvezetőnő. Vezetem a háztartást, főzök, takarítok, rendben tartom a házat, ellátom a nagypapát. Néha, ha jönnek az unokák, játszok velük is. Üzleti tárgyalásokon felszolgálok. 
Eleinte megalázónak tartottam, hogy olyan vagyok, mint egy cseléd, el akartam menni egy rendes munkahelyre, de hála istennek a facebook-barátaim lebeszéltek. Aztán később megszoktam és most már nagyon jól érzem magam, mert nem éreztetik velem, úgy vesznek már, mint egy családtagot. 
Van egy külön szobám, szabadidőm nem sok van, de ha nincs mit csinálni, akkor nem szól rám senki, de nem is kell, mert ha valami munka van, akkor magamtól csinálom. 
A főnökasszony olyan, mint a barátnőm, társalgunk, pletykálunk magunk között. Egy csomó ruhát ajándékoz nekem rendszeresen, amiket már megunt, úgyhogy nem kell semmire sem költenem. Ugyan nem keresek sokat, de azt minden hónap végén kérés nélkül megkapom és tulajdonképpen mindet félre tudom rakni. Magyar szempontból van is már egy kisebb vagyonom, amiből már vidéken tudnék is egy házat venni. Hiszen mindenem megvan, koszt, szállás... Annyit eszek, amennyit akarok /néha talán egy picit sokat is/.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése