Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2015. november 18., szerda

Karácsonyi fotózás Genfben

Én speciel 2 hirdetést láttam ebben a témában, amit magyarok hirdetnek. Mindkettőt idemásolom, aztán lehet dönteni, hogy melyiket veszitek igénybe, ha erre a szolgáltatásra van szükségetek.
KATT!

Az első hirdetőről már írtam, így a neve ismerős lehet nektek:


Kedves genfi és Genf környéki magyarok!
Figyelmetekbe ajánlom a lehetőséget egy karácsonyi családi fotózásra:
125 CHF
  • 50-60 perces berendezett karácsonyi díszletekkel fotózás
  • szelekciót követően 60-70 digitális kép továbbá,
  • 10 db 13 x 18-as méretű papírkép kerül átadásra
Bejelentkezés: 11.15-12.10.-ig
Fotózás: 12.05.-12.23.-ig terjedő napokon, Vernier-ben
Mellékelt képen egy kis kedvcsináló
Szűcs Gergely

A második hirdetőről még nem hallottam eddig, magyar nyelvű szöveget sem találtam, így itt csak a plakátot tudom megjeleníttetni.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése