Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2014. október 1., szerda

1500 vagy 1800...?

Na ez éppen az adott pillanatban nem érdekelt!
KATT!

Úgy alakult, hogy busszal mentem be a városba és reményeim szerint azzal is jöttem volna haza utanként 240 Ft-ért (előre megvásárolva, mert a buszon véve drágább).
Alapos ember vagyok, így előre megnéztem, hogy 22.30-kor indul az utolsó busz, így 22.28-kor már a megállóban voltam (a volán órája szerint is).
De busz sehol!
Azt én elismerem, hogy esetleg előfordulhat, hogy az én órám nem jár pontosan, de ebben az esetben a Volán órája szerint is időben érkeztem!
Egy kicsit vártam, aztán elmentem a taxikhoz, ahol az első sofőrt megkérdeztem, hogy mennyi...
A sofőr közölte, hogy 1500 kemény magyar forint.
Mivel újabb busz már nem volt, így mondtam, akkor induljunk...talán közben a buszt is utolérjük, de buszt azt nem láttunk.
Pontosabban láttunk...a végállomásig 20 perc a menetideje, azaz 22.50-kor kellene visszafordulnia, de 22.45-kor már jött vissza...
Ezt el is könyveltem magamban, hazaértünk, ekkor a sofőr közölte, hogy nem 1500, hanem 1800, persze úgy, hogy közben óra nem volt bekapcsolva, számlát nem kaptam, stb.
Szeretlek Magyarország!
Most akkor van egy buszjegyem, amit átadok bárkinek ingyen, mert a további napokban már kocsival fogok közlekedni! Szombatig lehet jelentkezni...
Hogy mibe fájt ez nekem?
240 Ft buszjegy, amit nem használhattam fel  + 1800 Ft taxi...



1 megjegyzés:

  1. Tapasztalat 1 : a taxi ha nincs bekapcsolva az óra, általában többe kerül, ne kérdezd miért, ezért én ha Magyarországon vagyok, és taxizok, mindig bekapcsoltatom.
    Tapasztalat 2 : A buszok, vonatok Magyarországon vagy késnek, vagy előbb indulnak, csak hogy megtudja inni nyugodtan a sofőr a végállomáson a kávéját. Furcsa volt megszokni Genfben azt, hogy a buszok 5-10 percenként járnak és ráadásul 1-2 esettől eltekintve még pontosak is!

    VálaszTörlés