Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2014. október 29., szerda

Goldenblog szavazás 2014

Ez egy lehetőség az elismerésre azoknak, akik színvonalas blogot vezetnek, nagyon sok befektetett munkával. Na nem a díjak nagysága érdekes, hanem inkább az a tudat, hogy mások is elismerik a munkánkat!
KATT!

Az induló blogok közül 3 is szerepel az én kedvenceim között, így azt gondolom, hogy próbálok nekik segíteni azzal, hogy másoknak is felhívom a figyelmét erre a lehetőségre.
A szavazás csak pár percet vesz igénybe, Facebook azonosítóval lehet szavazni!
Több kategória is van, én most olyan sorrendben írom, ahogy a szívemnek a legkedvesebb...
Gasztro:
Egy olyan blogot ajánlok, ami nagy segítség nekem is, de azoknak is, akiknek valamilyen ételallergia miatt diétázniuk kell!
Nagyon sok munkával készül a blog, ezt jó lenne, ha elismernék az olvasók is!

A Chez Sandra blog itt található!

Pszichológia:
Az általam kedvelt blogot többen vezetik, az írásaik szórakoztatóak, feldobhatják a mindennapjainkat! Nekik sem ártana egy kis siker! Viszonylag friss blog, csak 10 hónapja kezdett, de nagy népszerűségnek örvend!


A Selyemgubanc blog itt található!

Business:
Ez egy régóta működő blog, sok átalakuláson esett át. A célja a külföldön élő, illetve külföldre költöző nők életének segítése tanácsokkal, információkkal, ingyenes és fizetős tréningekkel.



A Nők külföldön blog itt található!

Biztosan vannak még a listákban figyelemre érdemes blogok, de én a többit nem ismerem, nem olvasom.
Szavazni itt lehet!


Szívesen venném, ha a hozzászólásoknál ajánlanátok a többieknek a számotokra kedvenc blogok közül párat!




2 megjegyzés:

  1. Köszi az ajánlást. Az elsőt biztosan megnézem, de sajnos nekem egyre kevesebb az időm az olvasgatásra.
    :(
    Általában a szerteszet blogon szoktam csemegézni. Az egy blog ajánló blog.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ismerem azt az oldalt is, az én blogom is ott van :-) De nem láttam a nevezők között ebben a versenyben.

      Törlés