Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2014. március 8., szombat

Mire jók a külföldön élő magyarok csoportjai?

Hát ma nem vagyok éppen a legboldogabb, talán ezért is bosszant a jelenség, amit ma megint megtapasztalhattam.
KATT!

Rengeteg csoport működik a Facebookon külföldön élő magyarok számára, szinte mindegyik első helyen azt említi a bemutatkozóban, hogy a céljuk a segítés.
Szép szavak ezek, de ha éppen a csoport gazdájától tapasztalom az iróniát, akkor elborul az agyam...
Nem idézek, de körülbelül arról van szó, hogy vannak olyan emberek, akik viccet kreálnak mások bejegyzései alapján, akik kérdéseket tesznek fel a csoportban.
Aztán persze ezt újabb viccekkel fejelik meg, de engem ez zavar, mert az emberek nem azért kérnek segítséget az ilyen csoportokban, mert nincs jobb dolguk.
Ha szóvá teszem, hogy nem helyes mások nyomorúságából viccet csinálni, akkor általában az a válasz, hogy nincs humorérzékem.
Hát erre tényleg nincs...
Tehát mától eggyel kevesebb csoportnak vagyok a tagja a saját lelki békém érdekében!

4 megjegyzés:

  1. Nem tudom, hogy melyik volt. :)
    Én is benne vagyok néhányban, de sok értelme nincs.

    VálaszTörlés
  2. Ebben a csoportban te nem vagy jelen, ezt már megbeszéltük :-)
    De már én sem...

    VálaszTörlés
  3. kár hogy nincs like gomb, mert akkor lájkolnám a bejegyzésed!

    jártam már így, én is. És tényleg nem vicces, ebből következik, hogy nekem sincs humorérzékem..., így nincs.
    :) de fő a nyugalom!
    Shebelle

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem baj, le kell innen lépni, akkor nem látjuk a baromságokat :-)

      Törlés