Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2014. március 26., szerda

Kapkodás ide-oda a semmiért

A mai nap zsúfolt és problémákkal teli.
KATT!

Kezdjük a reggellel, már fél 7-kor le kellett vinnem a ruhákat a mosógéphez, hogy végezzek, ugyanis 10-kor találkozóm volt a háznál az emberrel, aki elvileg kijavította volna a hibákat.
Persze ezt már többször ígérte, de még nem sikerült odaérnie...
Közben ugye a gyerekek felébredtek, reggelizni kell. Na ez sem volt egyszerű, mert a reggeli végén a kisebbik kiborított egy pohár tejet, ami az egész konyhát, sőt még a szoba egy részét is beterítette.
Ezt gyorsan feltöröltem, de lemosni már nem tudtam a tejes dolgokat, nem volt rá idő.
Bedobáltam őket a mosogatóba, aztán igyekeztem a gyerekeket rendezni, hogy 8-kor indulni tudjunk a táborba, oviba.
De indulás előtt még átraktam a ruhákat a szárítóba, a gép pont végzett, amikor hazaértem.
Ezeket is csak bedobtam az ágyra, aztán indultam, nem akartam elkésni. Kár volt sietni, mert az ember sehol...
A várakozás közben takarítottam, de fél 12-kor már kicsit bosszús voltam!
Közben megláttam a földmérőket, akiknek sikerült elmagyaráznom, hogy mi a problémánk a telek határaival. Újra kimérik, felfestik a határt, bár úgy emlékeznek, hogy a parkoló jó helyen van.
Legalább ebben haladtunk!
Közben megérkezett a művezető, aki persze elnézést kért, de ma nem lesz szerelés, majd a jövő szerdán.
Oké, akkor indulok haza, az otthoni káoszt is csökkenteni kell...
Ennek is a végére értem, és most engedélyezek magamnak egy kis délutáni alvást, mert meg vagyok fázva, fáradt vagyok, pihennem kell.
Akik a nyelvtanfolyam következő anyagát várják, azoktól kis türelmet kérek!

4 megjegyzés:

  1. Tudom még korai, de próbálj a nehéz pillanatokban arra gondolni, hogy milyen jó lesz majd ott.
    :)
    Mikor költöztök?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondolok én arra is :-)
      A kérdésre a választ passzolom...fogalmam sincs, de az ágy már össze van szerelve, így talán hamarosan.

      Törlés
  2. Azt ki is felejtettem, hogy a táborba vinni kell váltócipőt a gyereknek, el is tettem, de ott kiderült, hogy a 2 papucs közül az egyik a nagyé, a másik a picié :-) Így ma papucs nélkül van ott....

    VálaszTörlés
  3. Emlékszem, mi is elmentünk iskolába táska nélkül... :D

    VálaszTörlés